Ik kan me daar echt niet aan storen. Finaal willen ze gewoon een goed entertainment programma maken en daar slagen ze in?
Haha deze opdracht met eitjes ‘…ze stappen in de jeep’
Lancelot tikte sowieso expres dat rode ei uit die mouw op de grond
Echt zonde van al die eieren deze opdracht
Hilarische opdrachten wel, en echt onmogelijk moeilijk in die auto
Geweldige mindfuck weer. Hierom vind ik de mol zo goed
Zalig dat ze in deze aflevering meer mindgames hebben gestoken om de deelnemers wat tegen elkaar op te stoken.
Snap er geen donder van, waarom zou je geen vrijstelling pakken
Ja en Lieselot zegt letterlijk dat Toos hem gewoon moet pakken??? Bizar
Oei, mijn mol ligt eruit.
Ik snap eeeeecht niet dat toos de vrijstelling niet nam? Tenzij hij de mol is (wat echt zou kunnen, maar dan had ik lieselot meer proberen overtuigen wel een vrijstelling te nemen, met hem).
Lieselot is voor mij minder verdacht gezien ze Toos echt de kans gaf om 5000 euro in de pot te steken. Anderzijds goeie test van haar om hem de keuze te laten: als mol wil je de vrijstelling niet nemen want dan gaat er 5000 euro bij ipv 2000. Misschien verdenkt ze hem en wou ze zo testen?
Mijn hoofdverdachte is nu dus echt Toos.
Haha Ja, same
Ik vond het ook zo interessant om te zien hoe mensen dachten. Ruben, die mij na de eerste aflevering wel een goede mol leek, lijkt in deze aflevering niet de snuggerste. Gespeeld? Leila leek me ook een goede mol, maar ze is zo fanatiek.
Aan de andere kant, waarom zou een mol als Toos zo duidelijk in beeld komen? In alle opdrachten. Hoewel ik wel vaker het vermoeden heb gehad dat hij voorkennis had. Zo relaxed als hij in de auto zat na z’n kapotte rode ei. De tip om weinig te drukken op de knop.
Ik ben er niet uit. Het beeld klopt nog niet.
Vanaf hoe laat komt de aflevering los in NL?
Hij staat er nu net op zie ik, zat er ook al naar te kijken.
Meh ik vond deze aflevering minder. Vond de opdrachten met de eieren echt niks aan.
Gemiste kans voor Gilles om het eiliminatie te noemen.
Er was ook een shot dat je toos naar het blauwe hoefijzer zag kijken en zei dat hij hem niet zag… voor mij is hij hoofdverdachte!
Voor mij is Thomas hoofdverdachte, echt met geen enkele onderbouwde reden maar alleen maar omdat ik hem zo volstrekt onopvallend vind in het hele spel dat ik hem steeds vergeet en daardoor denk dat hij het is.
De grap is, iedereen denkt dat Lieselot op de allerslechtste plek zat in de 1e aflevering. Dat zij eruit zou liggen. Maar ook al was ze niet uit de camper gehaald, dan nog had ze de test mogen doen. Voor een kandidaat een uitermate slechte positie, maar voor de mol maakt dat niet uit. Die gaat altijd door.
Ik geloof overigens niet dat Lieselot de mol is, wel dat ze opmerkzaam is, en mensen test. Ik zag haar Toos testen.