Comfort had bij de opdracht met de hoefijzers een witte broek aan. Als je als mol weet dat je moet gaan rennen in een paardenbak, dan doe je toch geen witte broek aan? Voor mij valt Comfort hierdoor af
Zo gevoel heb ik ook bij Thomas, is ook mijn mol op het moment.
Toos vond ik heel verdacht in beeld gebracht deze aflevering, maar ik geloof er niet zo in.
Ik vind inderdaad ook dat Toos te verdacht in beeld komt.
Hierdoor verdenk ik eigenlijk Leila. Ze valt niet super op en lijkt zeer gedreven.
Maar zij en Ruben hadden ook het minst op die knop gedrukt en mij lijkt het wel dat de mol bij een van de koppels zit die het minst hebben gedrukt.
Jaaa nog als toevoeging hierop, ik weet weer wat ik zo verdacht aan Leila vond. Zij leek de eerste keer best goed te rennen tijdens die militairen opdracht. Ik vond het heel opvallend dat comfort 3 of 4 rondjes achter elkaar moest rennen en alsnog optijd binnen kwam en Leila als laatste maar 1 rondje moest rennen en ineens de tijd niet haalde. Vind dat echt zo’n molactie die je in de laatste aflevering terugziet ook.
Ik vond juist Lancelot heel verdacht in deze aflevering. Hij zorgde ervoor dat Jolly Jumping werd gepakt en probeerde ook Pippi (de combi van het witte hoefijzer) uit het spel halen. Ook vond ik dat hij probeerde tijd te rekken door nog eens te willen vragen of ze nou dat blauwe of witte ijzer moesten pakken.
Zijn acteerwerk rondom het missende ei vond ik niet heel sterk en ik vond het ook duidelijk dat hij dat ei bij iemand anders eruit tikte. Tegelijkertijd vond ik het bijna te obvious.
Ik heb echt keihard gelachen bij die opdracht met de eieren. Zo onnozel allemaal. Moet ook enorm lachen de hele tijd om die taalstrijd tussen de (West-)Vlamingen. Die bitchen elkaar de hele tijd af, dat ze niet te verstaan zijn
Ja ik vond het ook opvallend dat het ei buiten lag in plaats van in de prullenbak, terwijl hij blijkbaar zelf degene was die naar buiten liep met de koffers. De rest leek allemaal binnen te zijn.
Dat gaan we vast terug zien in de laatste aflevering, of hij zelf of de mol het ei daar heeft neergegooid.
Ik zie hem niet als mol, maar dat is ook omdat ik hem de minst leuke kandidaat vind. Dus ik wil gewoon niet dat hij de mol is
Ik heb echt zitten gniffelen om Leïla bij die telefoon, hoe geirriteerd ze was om Ruben
Ik vind Ruben ook rare dingen doen, ook de vorige aflevering met het bouwen van netten voor de voorwerpen. Toen zei hij zo heel resoluut van zullen we het niet afmaken maar gelijk door met de volgende.
En het viel me op dat iedereen aan het woord was tijdens de montage over de eliminatievragen, behalve Ruben.
Maar goed ik vind wel meer mensen verdacht, Leïla en Lancelot bijvoorbeeld.
Van Toos (en Lieselot ook) vind ik het zo dom dat ze die vrijstelling niet hebben genomen? Les 1 in WIDM is wel dat je jokers/vrijstellingen altijd moet nemen en inzetten. Ik verdenk Toos alleen niet zo omdat ik denk dat het gewoon een vlaag van verstandsverbijstering was (maar hoop ook niet dat hij het is)
Haha idem… dacht nog misschien hebben de makers bewust eens een niet zo sympathieke mol gekozen.
Vond deze aflevering zo veel mensen verdacht.
Ik denk dat Leila die taalbarrière ook kan gebruiken als mol. Ik ben geen Belg en ik versta die Lieselot en Thomas zelfs.
Ik hoop dat die Thomas er lang in blijft, vind dat echt een hilarische kerel.
Supertoffe aflevering, wel een hard einde.
Love de 80’s vibe en Back to the future-verwijzingen in deze aflevering.
Wel kut van de afvaller. En nu weten we toch ook ineens dat Commy het zeker niet is?
Niet per se toch? Voor hetzelfde geld hebben ze haar nu net proberen ‘niet verdacht’ te maken. Alez, ze is mijn mol niet maar ik zou haar niet uitsluiten.
Waarom zou de productie dat doen?
Ik vond het een hele leuke aflevering! Alleen jammer van de uitkomst, er moest gewoon een man weg
Ik denk nu wel steeds meer dat Lieselot de mol is.
Hmm, ik vond haar emoties en tranen (al voordat de echte afvaller bekend was) heel oprecht overkomen. En lijkt me idd ook een rare, omslachtige move van de productie om de mol een rood scherm te geven maar dan toch de kans te geven om de test opnieuw te doen en zo terug in het spel te komen.
Ja, sowieso een rare move van de productie als 't echt zo zou zijn hoor. Ik zit in mijn Rubentunnelvisie.
Ruben die de portofoon recht in het gezicht van dat kind slaat
Ik snap echt niet hoe je Lieselot nog kunt verdenken? Vorige week een vrijstelling weigeren waardoor er sowieso geld in de pot zou komen, wat Toos ook zou doen. Deze week een pasvraag niet pakken waardoor er € 5.000!!! in de pot komt als Lancelot besluit met haar mee te doen. In beide scenario’s geeft ze de controle uit handen.
Nu Leïla er uit is, is mijn mol Ruben.
Vanwege het gesprek dat de Mol met Jules had. Dat de Mol het heel lastig vindt omdat de groep zo hecht is en steeds voor de groep kiest, en de Mol wil juist niet opvallen vandaar die gekke keuzes
Ik verdenk Ruben totaaaal niet haha