De Mol België

Ik vond het niet de leukste opdrachten als kijker van dit seizoen en ik ben ook niet veel wijzer geworden.
Qua gevoel dit ik al een tijd op Thomas. Maar er gaat genoeg mis, zodat de mol sowieso weinig hoeft te doen.

5 likes

Na vorige week weer een mindere aflevering, vond ik persoonlijk. 2 opdrachten en wat geknuffel met robots. Weet iemand waarom de partners/vrienden niet waren ingevlogen? Was dat te ver?
Het is iets te weinig spanning en storytelling voor mij. De mol hoefde ook niet zoveel te doen. Eigenlijk heb ik alleen Thomas vrij duidelijk zien mollen.
Het wordt wel leuker nu er minder kandidaten zijn. Hoewel, deze executie bracht mij geen steek verder. Qua vrouwen, nu wil ik echt dat Comfort wint, of in ieder geval in de finale komt.

1 like

Het is niet echt meer van deze tijd om 6 mensen vanuit België naar VS te vliegen voor 2 dagen toch?

10 likes

Eens, maar ik heb daar nog nooit een tv programma op betrapt. En ik meende dat tot nu toe de vrienden op bezoek kwamen. Want of het nu vliegen naar de Canarische eilanden is, of naar de USA, dat maakt dan ook niet meer uit, toch?

1 like

Ik vond deze aflevering ook wat minder weer. En heb geeeeen idee wie ik moet verdenken.

1 like

De NPO app doet raar. Bij de nieuwe aflevering staat 11 februari en hij is alleen voor npo plus.

Ik weet ook even niet waar je nou als Mol het beste kon staan, in de supermarkt of bij de hotdogs. Voor het stuntvliegen stond één van mijn mollen op de plek waar echt geld te verdienen was (Thomas). Mijn andere mol Ruben niet en die deed ook weer supervaag bij het omschrijven van de stunts in het vliegtuig. Nu weet ik nog steeds niet wie, maar wel vrijwel zeker dat het één van die twee gasten is. De rest is echt duidelijk kandidaat.

3 likes

Denk dat het niet zoveel uitmaakte waar de mol stond deze aflevering.
Bij het vliegen viel geen geld te verdienen, maar denk dat een eventuele mol dat weinig boeit als hij het vliegen graag zou doen.

Ik moest wel heel erg lachen om de koosnaampjes. Bollie, ballie, poesje, scheetje :joy:

Ik vond het wel een hele leuke aflevering, je zag ook wat meer de dynamiek onderling. Lancelot en Lieselot en Lieselot en Thomas (over de zwartwit films)

Ik verdenk nu Thomas en nog een beetje Ruben maar ik merk dat ik hem een beetje onsympathiek vind na de vorige afl

4 likes

Oeh leuke vraag!

1. Duitsland - grappigste seizoen en leukste mol ever. Moest laatst weer denken aan de openingsopdracht en die opdracht waarbij ze karaoke deden in een opblaasbadje in een vrachtwagen en aan die waarbij 2 kandidaten zich in een huis moesten verstoppen en ineens uit een kast in de keuken kwamen waardoor iedereen zich helemaal de tering schrok :joy: Als dit seizoen klaar is ga ik deze opnieuw kijken.

2. Zuid-Afrika - vanwege Sam, het museum, de opdracht met het luchtkussen en die onderwateropdracht.

3. Vietnam - omdat ik Elisabeth een goede mol vond en omdat ik het heel vet vond dat bij de eerste opdracht nog geen mol gekozen was.
    (Oke en ook een beetje Mexico omdat die groep zo leuk was)

9 likes

Het valt mij dit jaar een beetje tegen dat zoveel opdrachten mislukken en onmogelijk lijken. Ze halen steeds maar een heel klein beetje van het geld binnen.

1 like

Ik denk gewoon dat sommige opdrachten sowieso erg moeilijk zijn zoals bv die met de spullen uit een rijdende trein gooien, lijkt me al moeilijk als iedereen goed samenwerkt

1 like

Ja dat vind ik dus stom! :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja die was ook gewoon onmogelijk. Mol hoeft dan weinig te doen. Die eierenopdracht vond ik hilarisch maar door dat ritje konden ze nooit veel ophalen denk ik dan.

1 like

Dat valt me eigenlijk sowieso al op de laatste seizoenen. De opdrachten zijn meestal praktisch onmogelijk. ja je moet dit doen en ondertussen ook nog dat en dat en de andere groep kan alles verpesten door…
Beetje jammer wel

5 likes

Ik vraag me af of daar een bepaalde strategie achter zit.
Of ze vb met het team alle proeven zelf uitvoeren zonder mol en dan vb een bepaald streven hebben dat 70% van de proef haalbaar moet zijn ofzo?
Want nu lijken sommige proeven inderdaad überhaupt niet haalbaar. Creativiteit is leuk, maar mag imo niet ten koste gaan van de slaagkansen.

1 like

Ik had ergens gelezen dat de crew alle opdrachten uittesten en de trein opdracht bij hun wel gelukt was. Dus het is mogelijk.
Mogelijk dat het wel ook een bewuste keuze is om sommige ‘onmogelijke’ opdrachten te voorzien die gewoon goede tv opbrengen zoals de eieren.

1 like

Ik weet niet meer welk land of jaar het was, maar die keer dat ze in een doolhof moesten waar ook struisvogels in liepen en hetzelfde jaar was dat ze eerst in de bar hadden gehangen, allemaal tipsy waren en toen nog een opdracht moesten doen. Was dat het museum?!

5 likes

Deze opdracht doet me echt aan ZigZag van vroeger denken

6 likes

Ja ik zit ook weer terug in de lancelottunnel