Proberen ze niet elk jaar een “andere” soort mol te kiezen? Of heb ik het echt niet door haha
Hm geen idee. Sowieso iemand die scherp en slim is, maar dat is meestal iedere kandidaat wel.
Vorige jaren kon je goed bepalen wie de mol was door te kijken wie zich als eerste opwierp qua verdeling van de groep/hoe een opdracht aan te pakken. Hebben jullie dat dit jaar veel gezien?
(Voor mijn idee doet Lancelot dat wel vaker?)
Je hebt me per ongeluk gespoilerd want ik moest de laatste aflevering nog kijken
Het gaat er in dit topic al 2 dagen over dat Ruben eruit ligt en dat heb je past na deze post door? Ik zou sowieso dit topic vermijden als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt.
@ellegirltalk Toen Thomas bij die opdracht in die school meteen zei dat hij niet de rol van lesgever wilde hebben ondanks dat hij zelf leraar is vond ik dat heel verdacht maar hij vloog er die aflevering uit dus tot zover mijn theorie haha. Ik kan me verder niet echt iets herinneren dus geen idee eigenlijk? Goeie vraag wel. Dus of de groep komt heel goed overeen en er zijn eigenlijk nooit issues, óf de mol speelt zo’n grote rol dat ze die stukken eruit hebben moeten knippen omdat het te obvious is ofzo haha.
Ik vind de finalisten eigenlijk wel leuk. Vind Commy heel sympathiek, denk dat je met Toos echt kan lachen en ik denk dat zelfs Lancelot diep van binnen niet zo’n verkeerde gast is. Vond het eigenlijk ook best wel een leuk seizoen weer! Niks topt het seizoen in Duitsland haha, maar ik vind het een beetje stom om alle seizoenen en kandidaten met elkaar te vergelijken. Dan ga je het gewoon voor jezelf zitten verpesten met je ~vroeger was alles beter~
Het frustrerende is: je wéét dat het tij zal keren. Ik had zwart op wit kunnen voorspellen dat Lancelot populair zou worden – hij is aan het uitgroeien tot de publiekslieveling –
Deze omslag heb ik dan gemist. Wat een belachelijk stuk zeg. Zijn gedrag in het spel is niet de reden waarom je van deze gast moet walgen.
Ik kijk ook niet in dit topic? Maar ik krijg wel een melding dat iemand op mijn post gereageerd heeft dus ik klikte daar uit automatisme op. Ik heb hier zelf al een hele tijd niet gepost dus dan ga ik er niet meteen vanuit dat ik blijkbaar in een hele oude post de finalisten goed voorspeld heb
Reuzengom is van de ontgroening (en dood) van Sanda Dia, toch? Snap echt niet dat je daar nog mee geassocieerd wil worden door foto’s te plaatsen van reuzengom. Dan heb je het echt niet begrepen.
Het widm forum heeft een chat gehad met Gilles deze week, vind ik altijd wel leuk om te lezen.
Er is ook gevraagd of de mol een rood scherm kan krijgen en het antwoord is ja…
: Kan de mol een rood scherm krijgen? « R wijd gerust uit over deze vraag Gilles haha))
<@Gilles> Hahaha die had ik wel zien aankomen
<@Gilles> Het korte antwoord is ja: natuurlijk kan de mol een rood scherm krijgen.
<@Gilles> De enige in steen gebeitelde regel is dat de mol niet naar huis kan worden gestuurd. Voor de rest doet de mol alles wat andere kandidaten ook doen. Vrijstellingen nemen, pasvragen nemen, maar dus ook elke aflevering de eliminatietest invullen. Dat wil zeggen dat het theoretisch perfect mogelijk is om als mol - als er zoals hier een opdracht met geld is aan verbonden - het rode scherm te krijgen.
<@Gilles> Of dat ook effectief is gebeurd, dat moeten jullie natuurlijk zelf zien uit te vissen
Ja ik zie het echt wel gebeuren dat Comfort de mol is… zou het eigenlijk wel tof vinden, maar denk ook wel controversieel
Ik denk niet dat ze de mol is, maar dat ze de speculatie wel leuk vinden.Trekt de aandacht van de echte mol ook weer wat weg.
Ik hoop het eigenlijk ook, in 2023 mag er best es een toffe vrouw van kleur met kindje én carriere de mol zijn
Dit vond ik wel grappig trouwens:
Succes hè!
Ik ben nu pas bij aflevering 3 oc 4 en ik heb veel te sterk het vermoeden dat het lancelot is.
Ik vind alle opdrachten wel echt heel leuk. Veel toffer spel dan de nederlandse.
Hmmm, als ik dit zo bekijk zou ik de molacties van Lancelot wel leukst/beste vinden. Maar ik hoop toch echt niet dat hij het is, zou het top vinden als het Commy is omdat ik haar totaal niet verdenk haha
als comfort de mol is dan is heel dat back to the future-stuk in die auto doorgestoken kaart geweest? dat zou wel echt suf zijn
Zien we vanavond al wie de mol is? Of is dat volgende week pas?
Weet iemand of je ook live via goplay kan kijken? (vanuit Nederland maar met vpn.)
Ja kan
Maar wel zonder vpn. Volgens mij werkt juist de vpn niet, maar het staat open voor geo locatie Nederland.
Nog beter! Hoef ik morgen niet mijn mond te houden als ik al wel ergens heb gelezen wie de mol is en mijn man niet.