Ik vind dat Lancelot wel heel verdacht wordt gemaakt deze aflevering. Beetje te
Om meer tijd te winnen bij de communicatie met Commy en Thomas.
Deze opdracht vind ik dan wel weer heel tof!
Ja en spannend!
En Gvd waarom gaan drie mensen niet mee met commy terwijl ze overduidelijk niet de mol is
Hele leuke opdracht! Wel jammer dat het weer alles of niks was.
Commy en Thomas zeiden eerder vandaag dat ze zeker waren van hun mol en nu twijfelen ze over Ruben? Dan zitten zij dus niet op Ruben (tenzij een van hen de mol is maar dat denk ik niet)
Kak weer mijn mol eruit
Omg Knights of Cydonia
Ik blijf in mijn Rubentunnel, al heeft hij bij die kabelkleur gelijk te opzichtig gemold.
Weer zo’n opdracht waarbij je als mol heel makkelijk kunt mollen, er hoeft maar 1 ding mis te gaan en je haalt al geen geld binnen. Al gaat de rest nog zo goed
Zoals nu dus. Als Ruben de mol is zou ik dat zooo jammer vinden, zo overduidelijk en saai
Ik had Thomas wel een leuke mol gevonden. De mensen die er nu nog in zitten vind ik niet zo boeiend meer eigenlijk. Hoop dan dat Toos de mol is en dat Commy wint (of andersom).
Hahah die montage aan het einde, ik schrok me rot…
Ja ik vraag me ook af in welke mate ze bewust een andere persoon (niet de mol) framen zodat de mol voor veel mensen een verrassing blijft… net zoals gisteren met Ruben, als hij de mol zou zijn, heeft ie zo mega opvallend gesaboteerd met “geel” te roepen als kleur terwijl Commy wel duidelijk groen had gezien… denk niet dat ze dat zo opvallend in beeld zouden laten mocht hij de mol zijn, of misschien denk ik nu te ver door
haha nee zo werkt het wel. al was dat in NL dit jaar dus precies niet zo, dus daar was de mol best wel ‘in your face’ aan het mollen en bleek dat gewoon al die tijd te zien te zijn. Al schat ik in dat ze dit in België niet doen, maar hey, you never know bij De Mol.
Ik wil echt niet dat Lancelot de mol is maar begin er steeds meer voor te vrezen.
Leuke afleveringen, maar de opdrachten zijn soms zo ingewikkeld dat dit zonder mol ook bijna niet te doen is.
Schoolopdracht vond ik echt superleuk, ook wel knap hoe Lancelot improviseerde haha.
Ik verdenk Ruben, In aflevering 1 supersnel doorlopen bij de wandelopdracht, als enige niet zijn code willen doorgeven bij die radioactieve opdracht, raar rijden met dat speelgoedautootje, foute kleur doorgeven. En ik vond hem een beetje ongemakkelijk/bijna acterend bij de taxichauffeuropdracht. Maar dat kan ook mijn tunnelvisie zijn😅
Maar vind het wel heeel overduidelijk, vooral die foute kleur. Dus daarom verdenk ik hem weer minder. En Lancelot en Toos streep ik ook nog niet helemaal weg.
Ik vond het echt opvallend/gek dat ze Ruben zijn mening over de kleur boven die van Comfort kozen? Kan me niet voorstellen dat ze Comfort verdenken, helemaal met dat rode scherm vorige week. Maar toch gek…
Ik kijk Belgie dit jaar voor het eerst maar vind het niet zo leuk merk ik. Maar eens oude afleveringen terugkijken, zag hierboven de leukste al getipt.
Ja dat zal het zijn, dan! Ze gaven Toos de doorslag dus die zal wel op Ruben zitten, dan.
Ik vond het wel weer echt een leuke aflevering met leuke opdrachten.
Die opdracht in de school vond ik het minst. Wel heel knap hoe Lancelot de les vol kletste. Ik zou dat zelf zo vreselijk vinden om te moeten doen.
De taxichauffeur was een beetje creepy en dat de mol de beslissing moest door seinen bij het kaartspel vond ik echt goed bedacht. Werd er natuurlijk niet veel wijzer van.
En de laatste opdracht vond ik ook echt leuk, jammer dat het mislukt is.
Vind het wel jammer dat Thomas eruit is, vond hem echt een leuke kandidaat. En ik dacht dat hij de mol was.
Ruben is voor mij niet de mol, vind hem ook niet zo leuk.
Commy vind ik leuk, niet de mol, dus ik hoop dat ze wint!
Heb nu nog Lancelot en Toos over als mogelijke mollen. Ik had Toos afgeschreven door de allereerste opdracht, maar daar ben ik op terug gekomen.
Toos heeft echt altijddd een sneaky lachje rond zijn mond.
De opmerking als mol richting Commy vond ik ook Tooswaardig.
En hij kon super makkelijk mee gaan met Ruben met die verkeerde kleur waardoor mensen niet hém verdenken maar Ruben.
Ook dat met dankjewel in de diner vond ik opvallend.
Voor mij is hij het.
(Thomas vond ik trouwens in de diner ook opvallend met zijn handen enzo doen, en zo’n boek in de bieb stak echt goed uit en toch zag hij het niet. Was dat bij alle boeken trouwens die handig waren? Dat het zo uit de kast stak?)