Ja ik zie het echt wel gebeuren dat Comfort de mol is… zou het eigenlijk wel tof vinden, maar denk ook wel controversieel
Ik denk niet dat ze de mol is, maar dat ze de speculatie wel leuk vinden.Trekt de aandacht van de echte mol ook weer wat weg.
Ik hoop het eigenlijk ook, in 2023 mag er best es een toffe vrouw van kleur met kindje én carriere de mol zijn
Dit vond ik wel grappig trouwens:
Succes hè!
Ik ben nu pas bij aflevering 3 oc 4 en ik heb veel te sterk het vermoeden dat het lancelot is.
Ik vind alle opdrachten wel echt heel leuk. Veel toffer spel dan de nederlandse.
Hmmm, als ik dit zo bekijk zou ik de molacties van Lancelot wel leukst/beste vinden. Maar ik hoop toch echt niet dat hij het is, zou het top vinden als het Commy is omdat ik haar totaal niet verdenk haha
als comfort de mol is dan is heel dat back to the future-stuk in die auto doorgestoken kaart geweest? dat zou wel echt suf zijn
Zien we vanavond al wie de mol is? Of is dat volgende week pas?
Weet iemand of je ook live via goplay kan kijken? (vanuit Nederland maar met vpn.)
Ja kan
Maar wel zonder vpn. Volgens mij werkt juist de vpn niet, maar het staat open voor geo locatie Nederland.
Nog beter! Hoef ik morgen niet mijn mond te houden als ik al wel ergens heb gelezen wie de mol is en mijn man niet.
Commy’s outfit.
Sowieso, Commy
Jaaa, prachtig!!
Yesss ik kan ook live kijken. Tot hoe laat duurt het, staat dat ergens in de Belgische gids ?
Happert bij jullie de stream ook?
Bij mij wel, niet te doen. Ik kan geen seconde zonder haperen kijken dus ik geloof dat ik maar stop met proberen
Ik ook niet via goplay!
Wat een fantastische locatie van het laatste spel!!