De Mol België

Ik vind dit seizoen ook minder en merk dat ik er gewoon ook niet meer met volle aandacht naar kan kijken en veel op mijn telefoon zit of er bij in slaap val :sweat_smile:

Hoe dan ook vond ik de vorige aflevering wel weer leuk, maar idk ik voel 'm gewoon niet helemaal.

Hoe dan ook verdenk ik nog steeds Toos als de Mol en vind ik dat Commy moet winnen. Maar ik heb er niet teveel over nagedacht want de helft van de clues heb ik gemist :rofl: Toos heeft altijd zo’n guitige grijns, hij moet het vast zijn :wink:

1 like

Misschien sla ik mezelf straks wel voor mn kop, maar ik heb de mol nog nooit eerder zo duidelijk gevonden. Het kan toch niet anders dan dat het Lancelot is? :sweat_smile:

3 likes

Hoe verklaar je dat hij de pasvragen heeft laten liggen en zo geen 5k heeft weggespeeld? Dat vind ik zo onmols. Het énige wat hij hoefde te doen, was dat ding eventjes optillen.

Dat zou ik ook raar vinden, moest hij de mol zijn. Hij heeft een wat harder karakter, dus niemand zou er bij hem van opkijken als hij voor zichzelf zou kiezen met een vrijstelling/pasvraag.

Ja die vond ik ook gek. Dat gebeurde wel vlak nadat Toos en Lieselot de vrijstelling hadden laten liggen, dus wellicht voelde hij een bepaalde groepsdruk?

2 likes

Ah ‘fijn’ dat ik niet de enige ben die het seizoen dit jaar minder interessant vind dan andere jaren (in ieder geval, zo lees ik hierboven). Bijna alle leuke mensen zijn er nu imo al uit en ik ben bang dat Lancelot de mol is, vind hem echt stom.

1 like

Haha ik heb dit bij Toos!

2 likes
De mol is…
  • Toos
  • Lancelot
  • Ruben
  • Commy

0 stemmers

1 like

Ik hoop dat het niet Toos is, want hij lijkt qua persoon veel op Lennart en Philipe.
Ik hoop niet dat het Commy is, want rood scherm
Ik hoop niet dat het Lancelot is, want een onsympathiek persoon.
Blijft over Ruben. Maar zoveel twijfels…

Dat heb ik juist bij Ruben

4 likes

Ja, ook wel een beetje, maar wat moeten we dan? :cry:
Hij is wel zeker 10/15 jaar jonger.

Ik vind Ruben ook wel op Lennart lijken (en ook wel beetje qua type uiterlijk op Stijn)!(maar dit lijkt me onderdeel van de type casting. Er moet een lieve/sportieve/grappige/jonge gast in zitten)

Maar niet op Philippe?

Toos vind ik niet op iemand lijken eigenlijk. Als bijna enige :thinking:

Ik vind Ruben te domme moves uithalen trouwens. Als het Toos niet is, verdenk ik Lancelot. Wel domme actie toen met dat ei. Zo nep geacteerd van hem.

1 like

Nou gaat weer lekker dit. Waarom kozen Ruben en Lancelot ook voor 1 postzak ipv 2. Die beslissing was veel te snel gemaakt.

Lancelot roept continu dat ze goed bezig zijn, nou ik zie het niet? En ik zou echt pissig worden dat er zo weinig geld wordt verdiend de hele tijd, maar vind mensen erg lauw reageren daarop.

3 likes

Oh yes

1 like

Kak. :smiling_face_with_tear:

1 like

Vrees dat Lancelot de mol is. Toos en Ruben die allebei op geld hebben geschoten. Je weet niet of dat de bedoeling was natuurlijk, is best moeilijk richten denk ik. Hoop iig dat Commy wint!

Hij was wel heel slecht aan het liegen deze aflevering

3 likes

Toos en Ruben moesten schieten op dat bord, binnenste ring was geld en finale met 4, 2e ring vrijstelling en 3e ring alleen geld. Het schot van de snelste schutter won. Ik denk eigenlijk dat minstens 1 van hen zeker wel geprobeerd heeft de vrijstelling te pakken maar ze moeten ook nog raak schieten natuurlijk.

2 likes

De plek van het schieten op die schijf. Maar Toos en Ruben zaten allebei dus op het geld ipv een vrijstelling.
Toos is mijn mol, ik denk dat hij gewoon niet goed heeft geschoten. Het lijkt mij ook vet moeilijk!

2 likes

Steeds als ik denk aan Lancelot als mol moet ik weer denken aan dat moment dat hij expres dat rode ei uit de mouw tikte, nee hij kan echt de mol niet zijn :upside_down_face:

1 like

Ja inderdaad, ik vind het ook wel gek dat raak schieten op wat je wil als evident gezien wordt haha. Ik denk gewoon dat ze sowieso als snelste wilden schieten (want schrik dat de andere toch voor de vrijstelling zou gaan) en daardoor beiden misten.

5 likes