Den Haagtopic

Ik vind Vinyl Grove op de Boekhorststraat (om de hoek van Bleyenberg) ook een chille platenzaak!

1 like

Vinyl Grove, 3345, Empire Records zijn de platenzaken waar mn vriend mee kwam.

Als je voor zaterdagavond iets leuk wil is Bricks ook een leuke zaak voor cocktails.

2 likes

@kali @Disconnected @Mrs.Fraser merciiii!

Bricks stond al op mn lijstje inderdaad, en de rest gaat er nu ook op (: Grey Space klinkt tof inderdaad, denk dat we daar wel even gaan kijken!

1 like

Wat voor eetadressen heb je? En waar hou je van? Kijken of we hier nog aanvulling voor je hebben (of zeggen wat je echt niet moet doen, haha)

Op zondag kan je ook eten bij the grey space in the middle! Elke week kookt er een andere chef. Ik wil er al heel lang heen, maar kan nooit dus kan niet zeggen of het wat is. Maar het klinkt altijd heel leuk.

3 likes

Het maps-lijstje staat op de telefoon van mn vriend haha maar ik ga vanavond als ik thuis ben even kijken! :blush:

@Desalnietteplus Ohh dat klinkt ook leuk zeg!

1 like

Monki zit wel in mall of the netherlands, valt me met meer winkels op die daar opeens heen gaan of alleen daar zitten.

Oké duurde even maar komt ie haha, dit staat er op het lijstje:

Ali’s Incredible Sandwiches, Baladi Manouche, Meza, Irodion, Daydream Deli, Productos Latinos, Kushina Nos Kultura, Lola Bikes & Coffee, Lolapalooza, Bookstor Café, Koekela, Pompernikkel, Love & Peas, ñ, Le Café, Irawaddy, Dekxels, T&C Haus, KUA, Kaafi, Da Lina’s Little Italy, That’s Amore, Triana, Boulangerie Michel, Bricks, Haley’s Comet, De Oude Mol, Evita Gelato, O’Casey’s, Grey Space in the Middle

4 likes

JD sports komt op de plek van de h&m en volgens mij trekken zij het pand van Monki erbij.

@Dazed zo lekker lijstje al zeg. Cafe De Oude Mol is echt een aanrader en ik mis Lapsang nog op dit lijstje.

2 likes

Ohh Lapsang klinkt fijn, gaat er ook op :blush:

1 like

TEBBIE

6 likes

Ja was heel fijn!! Alle gezellige straten doorgestruind, ongeveer elke boekwinkel en platenzaak ingeweest, bao gegeten bij T&C Haus, geschaakt en thee gedronken en cake gegeten bij Bookstor, cannoli gehaald bij da Gianni, bij Kaafi geweest, gegeten bij Ñ, bij Bricks geweest, brood en croissants gehaald bij Boulangerie Michel, dropijs (mn allerlievelingssmaak) gevonden bij Evita Gelato en geluncht bij Ali :smiling_face_with_three_hearts: Uiteindelijk niet meer naar Grey Space of Pip geweest, somehow wel bij Gamestate terechtgekomen :’)

Eten bij Ñ was 11/10, alles was echt echt echt heel lekker en highlight was de gefermenteerde aubergine, denk dat ik daar voorlopig nog wel over ga dromen. Ali was zoals verwacht ook fantastisch en bij Bricks had ik een cocktail die smaakte naar de zee met donkere wolken erboven :sparkles:

18 likes

Klinkt als een heerlijk weekend @Dazed

4 likes

Ik ga misschien op zoek naar een andere sportschool. Heeft iemand tips voor een goede sportschool in omgeving Loosduinen/Kijkduin?

Misschien net iets te ver maar ik vind 02 fitness wel fijn. Ik ben er via onefit een aantal keren gaan spinnen, mijn partner is wel gaan fitnessen en vind het ook heel fijn. Elke keer dat ik er was was het rustig, er is voldoende ruimte en de sfeer is prettig.

1 like

Heeft iemand misschien tips om iets leuk te doen in Den Haag voor 1 dagje als toerist? Kan ook een leuke lunchplek of koffietentje zijn!

Een vriendin uit Engeland vraagt mij om tips maar weet echt niks van Den Haag maar ik vind het wel leuk om haar op iets leuks te wijzen!

@Echo misschien heb je wat aan deze post van Dazed?

Ik was gisteren bij Voorlinden en dat was ook supermooi, maar lastig te bereiken met ov dus misschien geen goede tip

3 likes

Ik ben ingeschreven geweest bij Qfitness en dat was wel fijn met zwembad erbij.
Ben weggegaan omdat ik nooit ga.

1 like

Ik ga gewoon naar fit for free omdat dat het goedkoopste is en veel groepslessen, ga nooit op die apparaten :joy:

Deze had ik gezien, maar las echt heel veel slechte reviews.

@tskkie Fit for free ben ik al eens lid van geweest en vond ik helemaal niks, maar kan wel weer eens gaan kijken, misschien is er wel wat veranderd inmiddels.

2 likes