Ik weet natuurlijk niet wat je zoekt in een sportschool maar ik zou O2 fitness ook aanraden. Het is er niet al te druk, schoon en er hangt een fijne sfeer. Ik heb de groepslessen nog niet geprobeerd maar hoor er goede verhalen over.
Zijn er al ergens oliebollen te koop? Need it, right now😛
Bij de gamma op het dekkershoekje zag ik ‘m staan
Door deze post zeer veel zin in oliebollen. Vorig jaar kon ik ze niet eten door zwangerschapsdiabetes dus dit jaar ga ik los.
Jongerius Bakker in Zoetermeer heeft ze al
(en als iemand daar heen gaat, neem de monnikenbol, veel lekkerder dan de gewone)
Die is niet open al 2 maanden niet haha.
Hornbach in Wateringen of Leidschendam gamma!
Tip Birdflower in de weimarstraat voor lekkere koffie en zoetigheden
Ik zag ook naast de ah xl dat ze al open waren. Waar in de zomer de ijssalon zit
Ik had voor vrijdag afgesproken om met vriendinnen naar Bricks te gaan, maar ik las net dat ze tot nader order gesloten zijn. Wat is nog meer leuk voor cocktails (behalve Vavoom)?
Jamey Bennett misschien? Niet extreem veel cocktails, meer gin tonics. Maar wel een degelijke kaart vind ik!
Aanrader: taartjes van Sucré Salé!
Wel buiten het centrum (Reinkenstraat), maar dichtbij huis en ik zag dat ze ook via Deliveroo bezorgen. Lekkere tartelette en de eigenaar (denk ik) sprak half Frans half Nederlands dus dat vind ik een prima kwaliteitskeurmerk haha
Slechte foto want avond en ik had de doos mee op de fiets
Ik heb ook een tip. Via Direct Bespaaractie: bespaar energie - Gemeente Den Haag kan je een afspraak maken en dan komt iemand bij je thuis gratis energiebesparende dingen installeren (zoals radiatorfolie en waterbesparende douchekop). Iedereen kan zich aanmelden ongeacht of je een huur- of koopwoning hebt. Het duurt wel lang, ik heb denk ik mij denk ik 1,5 maand geleden opgegeven en kreeg zojuist bericht om een afspraak in te plannen.
Jaaaaa!! Die citroen-meringue is echt zo lekker! Nu ik deze foto zie wil ik 'm meteen, haha
@Sazie Ik kom eigenlijk nooit meer in Zoetermeer sinds ik er niet meer woon en lust ook geen oliebollen behalve die monnikenbol van Jongerius, haha.
Jaaa ik vond die ook megalekker! Vind citroen-meringue soms te zuur/uit balans, maar deze is heel romig zuur. Zo lekker!
Sucre Sale zit ook in voorburg! Ik ga morgen voor het eerst naar We are Bertine, aanraders? Vooral zin in iets zoets
En in Scheveningen!
Slecht dat ik nu weet dat dit om de hoek zit binnenkort die citroen merengue maar eens proberen