Den Haagtopic

Ñ staat ook op mijn lijstje. Na jouw bericht nog hoger.

Als je trouwens uit wil pakken qua eten is 6&24 ook een aanrader. De eigenaren hebben vroeger bij de Librije gewerkt dus wel echt fine dining. Misschien niet goedkoop maar voor wat je krijgt is de prijs-kwaliteit top!

3 likes

Ja ik vond het echt een aanrader! 6&24 kende ik niet maar die gaat nu op mijn lijstje haha

1 like

Ik ga deze gelijk boeken voor m’n verjaardag, ziet er super goed uit! Thanks voor de tip :blush:

2 likes

Ik wilde hier gister heen maar stond zo’n rij, geen zin om te wachten :joy: dus maar broodjes en cannoli gehaald bij Thats amore ook altijd heerlijk

1 like

Als je toch in de buurt bent van de reinkestraat, moet je ook eens bij chocolatine patisserie langs op de prins hendrikstraat. Naar mijn mening nog beter dan sucré sale!

5 likes

Super leuk! Alvast veel plezier gewenst en ben benieuwd naar je ervaring

1 like

Weet niet of het hier mag, maar heeft iemand een tip voor restaurant in Scheveningen om te combineren met Circus theater?

1 like

Ik weet niet wat je budget is, maar ik vind zelf De Dagvisser in de Haven erg goed, maar je hebt ook SuzyQ in de haven waar je lekker kan eten. Aan de boulevard heb je ook nog de foodhallen waar ze van alles hebben en wat er nog best leuk uitziet.
Ook heb je nog Simonis in de Haven, niet mega gezellige tent, maar wel lekker. Simonis aan het Strand is ook leuk en wat gezelliger dan in de Haven.

3 likes

Als je van Italiaans houdt wellicht O Sole Mio. Ik heb daar alleen nog maar spaghetti carbonara gegeten, maar tot nu toe wel de lekkerste carbonara van Den Haag. En betaalbaar.

2 likes

Café Constant https://www.cafeconstant.nl/

2 likes

Wij hebben inmiddels bij 6&24 gegeten en hele dikke aanrader! Super lekker, vriendelijke mensen én naast een wijnarrangement kunnen ze ook bij de gerechten passende non alcoholische drankjes maken. Vond dat een hele dikke plus want dat kom je niet zo vaak tegen.

Thanks voor de tip, hebben echt een leuke avond gehad.

4 likes

Zo leuk om te horen!

2 likes

Leuk! Ik ga hier over een paar weken heen, ben benieuwd :blush:

2 likes

Heeft iemand hier een goede tip voor een aannemersbedrijf in Den Haag of omgeving voor een woningrenovatie?

Ja! Ik ben helemaal fan van hen :heart_eyes:

Klinkt super goed!!
Iemand die weet waarom Bricks nog steeds dicht is?? Mis het echt haha

1 like

Sinds dat iemand laatst op het forum schreef over tompouce oliebollen wil ik er een! Maar ik heb nog geen kraam kunnen vinden die ze verkoopt, weet iemand waar ik er eentje kan halen?

Nee daar zag ik laatst helaas geen tompouce oliebollen, maar ik ga deze week dan ff langs vermolens! Thanks!

1 like

Vermeulen dacht ik ook aan maar volgens mij in Wateringen of bij Waldeck ook.

1 like

Iemand ook een idee waar we een goede sunday roast kunnen vinden??