Den Haagtopic

Volgens mij heeft die kraam bij het station ze ook!

1 like

Zijn jullie wel eens met de Hoftrammm geweest? Volgensmij zag ik @DrWrenKingston er eens over posten, klopt dat? Ik wil t een vriendin graag cadeau doen maar t is best prijzig dus wil wel zeker weten dat het de moeite waard is :grin:

Ja zeker!! Wij hebben besloten dit jaar geen kerst cadeaus te doen en het geld te gebruiken om weer met de hoftramm mee te gaan! We hopen in maart te kunnen boeken.

En ik zou zeggen doe vooral de non alcoholische arrangement er ook bij want yumm haha.

1 like

Jaaa ik vond het geweldig. Je krijgt HEEL veel eten, dus zorg voor een lege maag! En je voelt je net Maxima want iedereen zwaait terug (ja wij zwaaiden de hele tijd). Het eten was ook erg lekker trouwens! En we kwamen tipsy terug, want ze bleven de wijnen maar doorschenken

1 like

Gehaald bij centraal station! En helaas toch niet de best of both worlds waar ik op gehoopt had :smiling_face_with_tear:

Weet iemand misschien een leuk vegan restaurant of eentje met goede vegan opties voor vanavond? Hetgeen ik vind via de zoekfunctie is van een paar jaar terug en ben niet bekend met restaurants in Den Haag

Milù heeft volgens mij best wat vegan opties. Leuke zaak met lekker eten.

Sushimeisjes heeft ook best wat vegansushi en ook erg lekker. En in de Molenstraat zit een veganpizza zaak.

1 like

Dankjewel! We waren onderweg naar Milù, maar zijn daar uiteindelijk nooit aangekomen haha. Volgende keer

Waar in de buurt van Den Haag kun je op natuurijs schaatsen? Ik bedoel geen natuurijsbaan maar echt een meer of tocht.

Hofvijver en heel veel parken en bossen zoals meer en Bosch, westbroekpark

1 like

Nog een schaatsgerelateerde vraag: kun je ergens in het centrum of het zeeheldenkwartier je schaatsen laten slijpen?

De Uithof is zo’n eind weg haha. Via Google kom ik alleen niet echt andere opties tegen die wel in het centum liggen. In mijn oude stad liet ik het altijd doen bij de witgoedzaak of fietsenmaker, maar dat lijkt me ook weer niet zo voor de hand liggend :sweat_smile:

Jaaaaa thanks! Staat op de website dat ze het doen. Nicee

Ik ben morgen en overmorgen in Den Haag. B&B vlakbij het Mauritshuis, wie heeft er nog leuke tips voor o.a eten en lekkers? Ben helemaal niet bekend in Den Haag. Wij houden beide niet van vis

Ik vind de Prinsestraat heel leuk, ontbijt en lunch bij Pistache, Confetti of Kaafi. Die zijn allemaal leuk

1 like

Kaafi (mis ze!!) en Bartine zou ik allebei zeker niet overslaan

1 like

Ted’s voor brunch/lunch
Milu, Cafe de Oude Mol, Lapsang, Zebedeus, Buratta, Jamey Bennett voor eten
Grote markt, Huppel the Pub, Hoppzak voor drankjes

4 likes

Restaurant Nona aan de Mauritskade,is Siciliaans.

Moya Tapas Club aan het Plein

Restobar Ñ

Prinsestraat is idd leuk,aan het Noordeinde zitten ook wel wat leuke zaakjes (cafe’s, restaurants) en als je iets verder loopt de Piet heinstraat en de Prins Hendrikstraat. In de piet heinstraat zit nu ook een dependance van Bartine en een geweldige ijszaak; Piet
Verder Haleys Comet, een 80’s stijl ontbijt/lunch tentje met superlekkere pancake’s. Plenty, Single estate coffee roasters, de Bonte Koe chocolade winkel, het Balihuisje voor lekker Indonesisch eten, Crunch cafe. Dit zit allemaal in de Piet Heinstraat.

En in de Prins hendrikstraat; cafe Pomegranate,John & June’s, Appeltje Eitje, Rem’s room (die laatste is net nieuw. Je kunt er terecht voor brunch,lunch,diner en cocktails. Ik heb er alleen een cocktail gedronken maar de kaart zag er ook goed uit en superlief personeel).

5 likes

Ik heb een tijd geleden dit hele topic doorgespit voor eet/drinktips en dit was mijn lijstje! Een paar posts eronder staat waar ik daadwerkelijk geweest ben uiteindelijk, waren allemaal aanraders!

1 like

Bedankt allemaal voor de tips! Heb er echt zin in

1 like

Moet echt snel naar ñ. Volg die zaak op insta, lijkt me hurrrrrlak.

2 likes