Den Haagtopic

Ik heb daar gegeten enkele jaren geleden nadat ik dus zo veel positieve reacties hoorde. Maar het viel me heel erg tegen. Twijfel om nogmaals te proberen.

1 like

Hebben jullie een aanrader voor een taartenwinkel? Ik wil een klein (bruids)taartje bestellen voor onze bruiloft binnenkort. Qua smaak het liefst iets van red velvet oid.

1 like

Vond het vooral heftig dat je schouder aan schouder zit met de rest van het restaurant. Verder ziet het pand er wel echt uit als een set van een Nederlandse romcom, op een positieve manier

1 like

Ik weet wel dat Elizabeth (winnaar HHB) heeel goed is in red velvet. En zij maakt ook prachtige bruidstaarten. Op haar site kan je offerte aanvragen en überhaupt checken of zij er op jouw termijn tijd voor heeft. Alleen woont ze in Spijkenisse… dus is wel wat uit de richting.

1 like

Ik vind de red velvet bij Cake du Fortin echt mega lekker. Dat is een redelijk klein zaakje in de Prinsestraat.

1 like

Ik ben er een paar maanden terug geweest en ik was megaenthousiast! @FredPaillet

Maar was er nooit eerder geweest dus geen idee of het anders/beter geworden is of een kwestie van smaken verschillen

1 like

Yess hier hoopte ik al op, had deze zelf ook gevonden. Dank voor de tips allemaal!

1 like

Ik weet intussen best wat leuke restaurants in Den Haag, maar vooral voor avondeten. Alleen nu ben ik op zoek naar een leuke plek voor een goede lunch. We gaan trouwen en daarna willen we met de getuigen gaan lunchen, dus het mag best een beetje speciaal. We vinden veel lekker, alleen geen visrestaurant.

1 like

Appels en peren vind ik leuk.

De gouden appel zit nu ook in die straat maar heeft iets minder sfeer. Wel een stuk goedkoper.

Omdat we trouwen op het stadhuis, willen liever wat in het centrum.

En appels en peren vinden we niet bijzonder genoeg, we woonden daar tot paar weken geleden om de hoek dus kwamen er best vaak, haha.

2 likes

Ik vind Walter Benedict fijn. Of is dat te gewoon?

3 likes

Andermans Keuken is altijd leuk! Neem zo’n surprise menu :heart_eyes:

1 like

Misschien het Goude hooft

1 like

Misschien is Tommys & Zuurveen leuk? Ze hadden een mooi sfeervol restaurant waar je 3-gangen kon lunchen. Ze zijn nu wel aan het verbouwen/verhuizen maar geven aan ergens in februari open te gaan.

Voor wat minder chique lunch maar wel heel lekker ben ik fan van Achterommetje, Club Vers, Mili, Lapsang en Soma Ramen.

2 likes

Palmette?

1 like

Of moya tapas restaurant, ziet er ook goed uit

Pompernikkel is zó duur geworden :sob: (ok het was al duur) gisteren 16e betaald voor een broodje en focaccia.

2 likes

Wat is een hele goede lingeriewinkel in Den Haag/Leidschendam/Voorburg, met ruime keuze in grote maten en goede begeleiding bij passen/aanmeten?

1 like

Triumph in de mall

1 like

Ik heb een keer geweldig geluncht bij restaurant Oogst op de Denneweg. Was echt fantastisch eten!

1 like