Ik heb goede verhalen gehoord over De Magneet in de Vlierboomstraat. Zelf nog nooit geweest, maar in mijn omgeving zijn veel vrouwen erg enthousiast.
De Denneweg is echt magisch.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Bricks de cocktailbar failliet is:frowning:
Jaa helemaal vergeten maar heb hier ooit een keer gedineerd, idd echt fantastisch! En ook net even wat ‘specialer’, dus zeer geschikt denk ik.
Heb ik ook gelezen ja. Echt jammer, leuke zaak met lekkere cocktails
Ik heb weer wat aanraders voor lekker eten
Tc Haus in de stad, Taiwanees en super lekkere bao buns/noodles/fluffy cheesecake etc.
Gangnam chicken in de stad, nieuw Koreaans restaurantje/keten waar ze super lekkere kip hebben.
En in de Mall bij Rozbir is het Turkse ontbijt echt top!
Ik heb ook een aanrader: café Pomegranate! In de prins Hendrikstraat. Superlekkere koffie en wentelteefjes en de taart zag er ook heeel goed uit
Vanavond uit eten geweest bij Medi: MEGA aanrader! Echt alles was lekker en de bediening was leuk, sfeer was fijn, helemaal top
Over 2 weken met familie een (musical)weekendje Scheveningen wegens verjaardag van ons moeder (70). Wie heeft tips voor gezellige maar vooral goede en sfeervolle plekjes voor lunch en diner?
Absoluut niet chique maar wel goed en met verse friet, dat vindt ze namelijk vaak een enorme afknapper als het diepvriesfriet is.
We gaan naar Aladdin maar volgens mij is de boulevard erg toeristisch en kwalitatief niet zo fantastisch. Wie heeft er leuke adresjes om te lunchen en te dineren. Mannen in het gezelschap houden vooral van grill.
Mag ook iets buiten Scheveningen zijn of meer in Den Haag.
Bistro Bontje. Love! Ze hebben bijvoorbeeld goeie spareribs daar, vergeten wat voor soort p.atat ze serveren.
En in Den Haag: De Resident.
Haha aan die twee dacht ik ook meteen met de wensen die je hebt!
Ik ben onlangs op Scheveningen bij ChouChou geweest en vond dat een erg leuke zaak met lekker eten. Weet alleen niet of de p.atat vers is
Stel je zou een Airbnb hebben in Den Haag, if een blog schrijven ofzo,
Wat zou dan je perfecte dagbesteding of weekendje weg Den Haag zijn? Inclusief alles (behalve overnachting wat dat zou je dan zelf zijn) en als geld geen rol speelt
Ja sowieso Bistro Bontje! Toen ik vroeger in Scheveningen woonde was dat echt onze guilty-pleasure (net als het rosarium in Westbroekpark, haha maar daar schaamde ik mij altijd voor om dat te zeggen want echt zo’n all-you-can-eat-vreetschuur maar wel lekker). Bistro bontje was inderdaad ook gewoon goed, fijne tegenhanger van alle generieke boulevard-restaurants. Het zit ook echt tegenover het circustheater. Verder heb ik weinig tips, want helaas al een tijdje weg uit Den Haag. Je hebt in die buurt trouwens ook echt een mega lekkere afhaal Thai (Uthai Thani) en man, die was altijd zo lekker! Die, plus Jessy snack & roti, mis ik echt het aller-aller meest uit Den Haag
Veel plezier!
Bedankt voor die Thai tip! Ga straks naar Scheveningen verhuizen, en zie op de kaart al mn lievelings curry staan! Dus daar ga ik binnenkort even wat afhalen.
Iemand tips voor lekkere vega of vegan eettentjes vlakbij centraal station?
In de food hall Mingle Mush zit een Libanees, Bohica en die is echt superlekker! Heeft veel vega en misschien ook wel vegan opties
Oeh Libanees, dat klinkt goed. Was voor gisteren te laat, maar ga het wel onthouden voor de volgende keer. Thanks!
Niks om je voor te schamen. Al jaren mijn favo plek to eat