Iemand een tip voor een goed Vietnamees restaurant? Geen Little V En miss ook waar ze die eggcoffee hebben?
Vorig jaar volgens mij ook al gezegd maar dit ijs is zo goed! Zit in The Mall en komt uit Milaan, elke andere ijssalon is echt niet meer lekker sinds we deze kennen
Zeehelden!
Nog even een snelle tip als je van Lush houdt.
Ik kocht deze twee
En mocht toen grabbelen en kreeg vervolgens dit allemaal
Deze actie is (alleen?) in de mall!
Mijn broertje komt morgen langs en houdt heel erg van vintage shoppen. Iemand tips voor leuke adresjes?
Ik heb de bovenste 2 ook gehad super lekker verder had ik een soort gevulde donut een keer en ook soort croissant met vulling maar het is idd echt een leuk/lekker tentje
Ja ik wil alles nog proberen haha! Nee nog niet geluncht het zit ook altijd wel vol maar wil ik ook nog een keer doen. Alle lunch dingen zien er ook lekker uit
Sorry, ik ben niet @tskkie maar toevallig wel bij Birdflower geluncht laatst. Ik had een soort flatbread met wortelpuree en gegrilde groenten. Megaaa lekker. De friet zag er ook amaaaaazing uit maar ik zat al te vol om die te proberen
Weet iemand een goed adres voor wenkbrauwen epileren&verven?
Ik ben bij Phann geweest aan het Plein, was heel tevreden!
Pretty Face in Scheveningen is ook goed.
Iemand tips voor een leuke plek voor lunch en diner om alleen heen te gaan? Ik ga binnenkort alleen een weekendje weg naar Den Haag. Ik hou van Aziatische eten. Ik ken alleen Little V maar heb het idee dat hier vooral groepen komen?
Voor echte dim sum ga ik naar kee lun palace en meer streetfood la mian!
War mijn betreft kan je overal alleen eten, haha
FatKee is lekker, wel vreetschuur gehalte
Soeboer schijnt heel goed te zijn
Toko in de Markthof is lekker, maar niet gezellig
Seinpost
Bogor
Voor Thais eten is Phonsawan echt een aanrader.
ze stonden laatst midden op de weg met van die bordjes te zwaaien voor de beleefroute:sparkles: alsof het nog niet onoverzichtelijk genoeg is
Snap vooral ook niet hoe je soepel van de gedempte gracht dan weer op de kalvermarkt komt. Over de turfmarkt naar het station is ook kut nu de fietsenstalling aan de bezuidenhoutseweg is
Weet iemand ervaring een fijne loopbaancoach?
Vind Vincenzo’s altijd wel lekker, maar weet niet of dat nou echt de chillste meest crunchy etc zijn haha
Wij bestellen altijd bij Buona Fortuna, altijd lekker. En Pavarotti is goed