Villa rozenrust in leidschendam! Zijn overigens wel pinso’s maar zo goed
Ik had laatst hele lekkere pizza bij Follia
Love Vincenzo’s! Maar eet altijd alleen daar, ze bezorgen niet in Voorburg
Geloof me, hier wil je Den-Haag zeker voor uit!
Vincenzo’s is al genoemd en echt lekker (ik at wel in het restaurant), maar renato’s vind ik ook een aanrader!
Voor afhalen doen we altijd la scala, verder idd Vincenzo, Follia
Ik heb Vincenzo’s altijd besteld en dat was bij mij wel altijd heel goed.
Iemand een tip voor restaurant in Rijswijk waar ze evt vandaag plek hebben? En waar je niet langer dan 1 uur zit
Heeft iemand tips voor een tattoo shop? Het gaat om een kleine tattoo een naam + kleine afbeelding. Ik heb al een tattoo ook 1 woord en werd vorige x bijna uitgelachen dat ik zo’n kleine tattoo wilde😂 die zaak komen veel mensen die volgens mij heel groot namen van hun kinderen laten tatoeëren enz
Tattoo garden aan de schoolstraat. Ik heb er geen tattoo laten zetten, maar een aantal piercings. Het is een leuk open zaakje, met alleen vrouwelijke artists.
Ik ben dit weekend bij zodiac tattoo geweest. Heel goed gevoel aan over gehouden.
Thanks voor de tips ik ga ze bekijken!
Haha ik had daar een keer dat iemand mijn bril wilde kopen. Dus ik zei dat ‘ie van mij was en op sterkte (dacht dat ze misschien dacht dat ik een random bril op had gezegd). Maar ze bleef maar volhouden dat alles in een tweedehandswinkel te koop is.
Ik wil dit weekend bij de kade of basaal eten maar twijfel, ben bij beide nooit geweest. Welke raden jullie aan?
Ah ja ik las idd wisselende dingen over de kade, maar top dan gaan we naar basaal
Eens met @kali wat betreft de kade. Ik vond het lekker maar alles was wel heel vet. Overal zat nog een olie overheen (zelfs het nagerecht haha). En toen wij er waren tochtte het gigantisch, daardoor zaten wij er ook minder lekker
Hey ik ga een weekendje naar den haag, wat zijn leuke maar niet al te dure restaurants?
- Schlemmer (zit in een zijstraat van het Plein en daardoor vaak net wat rustiger dan op het Plein. Hebben een leuke binnentuin als het goed weer is)
- Umami (Aziatische kleine gerechten om te delen, ik ben een grote eter maar 4 gangen was voor mij meer dan genoeg)
- Giuliano’s Pizza e Pizza of Pasta e Pasta (ook niet te duur en vind ik persoonlijk heeeel lekker)
Wat vind je niet te duur? Voor ik met een hele lijst kom waar je niks aan hebt, haha