Queru?
Uhm meer dan 10-15 voor een hoofdgerecht? Hahah
T&C Haus zit wel in die range volgens mij, je zit er niet megaknus maar wel echt lekker eten!
Xi’an delicious Food, heel lekker eten maar niet super gezellig. Sowieso ook andere ramen/noodles tenten.
Hummus of haleys comet (wel alleen ontbijt/lunch)
La Mian vind ik ontzettend lekker en je zit er ook leuk.
Is iemand wel eens bij old fashion geweest? Is het een aanrader?
Jaaaa! Vind ik wel, wel veel vlees, daar moet je van houden. Maar de spareribs waren top en de loaded fries ook!
Thanks ja veel vlees maar daar was ik juist naar op zoek haha een plek met lekkere spareribs enz. Zag ook lekkere cocktails
Volgens mij heb ik deze al eerder getipt, maar vanochtend weer inkopen gedaan bij Sucre Salé, mijn favoriete bakker/patisserie in Den Haag en ik ben nog steeds helemaal fan. Zowel het brood als de croissants als de tartelettes zijn heel lekker! Oh en ze verkopen ook flan
Beetje saaie vraag, maar weet iemand een goede notaris in Den Haag die niet extreem duur is?
Just van der Bijl, wel in Zoetermeer. Goedkoopste van de regio zeggen ze zelf. Ik vond het allemaal wat chaotisch en onpersoonlijk maar ze hebben wel gedaan wat ze moesten doen. Vrijwel iedereen die ik ken is daarheen gegaan voor samenlevingscontract en huis kopen/verkopen.
Ik heb geen idee wat duur is voor een notaris en wij hebben er alleen een nodig gehad voor ons koophuis, maar ben wel tevreden over hoe t gegaan is. Was Notaris Post. Wij zijn hier heen gegaan op aanraden van onze aankoopmakelaar
Werker Notaris! Hele fijne mensen en denken goed met je mee.
Bedankt voor de tips allemaal!
Inmiddels halen wij elke zaterdagochtend brood, croissantjes en taartjes bij sucre sale in voorburg
Ik was gister op het embassy festival en het was zo leuk! Ook nieuwe restaurantjes ontdekt, het Georgische eten was echt lekker, https://suhumi.nl/
Wat ook aanrader is is Geombae Sojubar, die kippenvleugels zijn sowieso top en de cocktails ook. Zit op ong 1min lopen van het plein en is zuid koreaans.
Dit ziet er ook top uit & er wordt binnenkort tapas restaurant geopend van hun
De ouders van m’n vriend toverde een leuk boekje tevoorschijn tijdens het verhuizen. Dus mochten jullie nog inspiratie nodig hebben voor scheldwoorden, zie hier.
Geniaal
Sommige nog nooit gehoord, terwijl ik hier toch al mijn hele leven woon.
Waar zouden jullie uit eten gaan met een speciale gelegenheid? Ik ben bijna 1 jaar getrouwd en we willen graag uit eten in Den Haag/Voorburg. Hoeft ook weer niet heel luxe/ sterrenrestaurant.