Den Haagtopic

Niet heel fancy maar wel lekker en gezellig; basaal, garuda, buiten, de hagedis, ñ of bøg (duurder).

2 likes

6&24

5 likes

Ja deze! Minder fancy blijf ik Dekxels ook top vinden. Portfolio schijnt ook heerlijk te zijn.

Edit: Christian in de nieuwe veenmolen schijnt ook goed te zijn

3 likes

Lapsang, Milu, Dagvisser (als je van vis houdt), Zeebedeus, Jamey Bennett, Callas (wel sterrenrestaurant en heel goed), Twee Heren, Catch-up, Cafe de Oude Mol, Bacco Perbacco

Goede verhalen over gehoord, maar nog niet geweest en wil ik nog wel heen: Pastis, Harpoon, ñ, Lokaal Duinoord

2 likes

Bedankt allemaal!

Ja dit is echt heel leuk! En bij station Voorburg zit ook het Tramhuys, hoort erbij, schijnt ook goed te zijn.

En verder Oogst aan de Denneweg! @Ladyhawke

1 like

Waar in Den Haag kun je lekker high tea-en? Liefst ook een beetje toegankelijk en in ‘t centrum want ga met m’n oma :heavy_heart_exclamation:

Hotel des Indes wordt online veel genoemd. Ik was hier pas heen en had er meer van verwacht,

2 likes

@xiomara dit zei een collega van mij ook!

4 likes

Lapsang! Des indes vond ik ook tegenvallen.

1 like

Ik vind Bloem heel lekker en leuk! En Teds (maar iets verder van t centrum)

1 like

Ben een keer met een groep bij Dudok wezen high tea’en en stelde niet teleur! Wel je ontbijt en lunch overslaan haha :wink:

1 like

Jaaaaa! De HT bij de Teds is echt heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De scones van dudok zijn een van de lekkerste die ik in Nederland heb gegeten :drooling_face:

4 likes

Ik vind de HT bij Barista Cafe ook altijd lekker

1 like

Warung Mini of Rams al geprobeerd?

1 like

Al wat geprobeerd??

Ook even hulp nodig. Waar in het centrum kan ik echt goede dimsum eten? (Loopafstand van Het Paard)

Full moon city is mijn favo!

1 like

Ik heb het topic al even doorgezocht maar niets gevonden, heeft iemand misschien goeie tips omeen huurhuis in Den Haag te vinden? Sites/bureaus etc, alles is welkom

En mocht iemand toevallig weten waar iets vrij is hoor ik het ook graag, budget is ongeveer 1300 excl. :smile:

Ik ken meerdere mensen die via woonzeker iets hebben gevonden!

1 like