Bedankt allemaal!
Ja dit is echt heel leuk! En bij station Voorburg zit ook het Tramhuys, hoort erbij, schijnt ook goed te zijn.
En verder Oogst aan de Denneweg! @Ladyhawke
Waar in Den Haag kun je lekker high tea-en? Liefst ook een beetje toegankelijk en in ‘t centrum want ga met m’n oma ![]()
Hotel des Indes wordt online veel genoemd. Ik was hier pas heen en had er meer van verwacht,
Lapsang! Des indes vond ik ook tegenvallen.
Ik vind Bloem heel lekker en leuk! En Teds (maar iets verder van t centrum)
Ben een keer met een groep bij Dudok wezen high tea’en en stelde niet teleur! Wel je ontbijt en lunch overslaan haha ![]()
Jaaaaa! De HT bij de Teds is echt heerlijk ![]()
De scones van dudok zijn een van de lekkerste die ik in Nederland heb gegeten ![]()
Ik vind de HT bij Barista Cafe ook altijd lekker
Warung Mini of Rams al geprobeerd?
Al wat geprobeerd??
Ook even hulp nodig. Waar in het centrum kan ik echt goede dimsum eten? (Loopafstand van Het Paard)
Full moon city is mijn favo!
Ik heb het topic al even doorgezocht maar niets gevonden, heeft iemand misschien goeie tips omeen huurhuis in Den Haag te vinden? Sites/bureaus etc, alles is welkom
En mocht iemand toevallig weten waar iets vrij is hoor ik het ook graag, budget is ongeveer 1300 excl. ![]()
Ik ken meerdere mensen die via woonzeker iets hebben gevonden!
Ik heb in Den Haag ca 4 jaar terug snel iets gevonden via Duinzigt makelaardij (echt in 3 dagen met kleiner budget). Verhuurder was van 't Hof-Rijnland en was daar heel tevreden over. Ik kreeg ook Stadsherstel vaak getipt.
Let in Den Haag wel op met de huurdersvergunning, als je daar nog niet van wist:
Van t hof is nu inmiddels schep vastgoed geworden en dat kan ik ook aanraden voor een snelle kans.
Ik zou gewoon via Pararius checken, daar wordt al het aanbod verzameld en staat vaak de makelaar bij. Dan kun je via die sites weer verder zoeken
Vergeet ook Funda niet! Daar heb ik destijds mijn appartement gevonden.