Niet heel fancy maar wel lekker en gezellig; basaal, garuda, buiten, de hagedis, ñ of bøg (duurder).
6&24
Ja deze! Minder fancy blijf ik Dekxels ook top vinden. Portfolio schijnt ook heerlijk te zijn.
Edit: Christian in de nieuwe veenmolen schijnt ook goed te zijn
Lapsang, Milu, Dagvisser (als je van vis houdt), Zeebedeus, Jamey Bennett, Callas (wel sterrenrestaurant en heel goed), Twee Heren, Catch-up, Cafe de Oude Mol, Bacco Perbacco
Goede verhalen over gehoord, maar nog niet geweest en wil ik nog wel heen: Pastis, Harpoon, ñ, Lokaal Duinoord
Bedankt allemaal!
Ja dit is echt heel leuk! En bij station Voorburg zit ook het Tramhuys, hoort erbij, schijnt ook goed te zijn.
En verder Oogst aan de Denneweg! @Ladyhawke
Waar in Den Haag kun je lekker high tea-en? Liefst ook een beetje toegankelijk en in ‘t centrum want ga met m’n oma
Hotel des Indes wordt online veel genoemd. Ik was hier pas heen en had er meer van verwacht,
Lapsang! Des indes vond ik ook tegenvallen.
Ik vind Bloem heel lekker en leuk! En Teds (maar iets verder van t centrum)
Ben een keer met een groep bij Dudok wezen high tea’en en stelde niet teleur! Wel je ontbijt en lunch overslaan haha
Jaaaaa! De HT bij de Teds is echt heerlijk
De scones van dudok zijn een van de lekkerste die ik in Nederland heb gegeten
Ik vind de HT bij Barista Cafe ook altijd lekker
Warung Mini of Rams al geprobeerd?
Al wat geprobeerd??
Ook even hulp nodig. Waar in het centrum kan ik echt goede dimsum eten? (Loopafstand van Het Paard)
Full moon city is mijn favo!
Ik heb het topic al even doorgezocht maar niets gevonden, heeft iemand misschien goeie tips omeen huurhuis in Den Haag te vinden? Sites/bureaus etc, alles is welkom
En mocht iemand toevallig weten waar iets vrij is hoor ik het ook graag, budget is ongeveer 1300 excl.
Ik ken meerdere mensen die via woonzeker iets hebben gevonden!