Den Haagtopic

Ik heb in Den Haag ca 4 jaar terug snel iets gevonden via Duinzigt makelaardij (echt in 3 dagen met kleiner budget). Verhuurder was van 't Hof-Rijnland en was daar heel tevreden over. Ik kreeg ook Stadsherstel vaak getipt.

Let in Den Haag wel op met de huurdersvergunning, als je daar nog niet van wist:

1 like

Van t hof is nu inmiddels schep vastgoed geworden en dat kan ik ook aanraden voor een snelle kans.

1 like

Ik zou gewoon via Pararius checken, daar wordt al het aanbod verzameld en staat vaak de makelaar bij. Dan kun je via die sites weer verder zoeken

3 likes

Vergeet ook Funda niet! Daar heb ik destijds mijn appartement gevonden.

1 like

Thanks allemaal! Superfijn

1 like

Het is mij via Pararius gelukt een aantal jaar geleden @California

3 likes

Je zou ook op immovita kunnen kijken. Daar staat nu iets op op de reinkenstraat binnen je budget (superleuke straat!).

1 like

Ik had mijn oude huurwoning ook via Woonzeker. Als je op de website kijkt kom je die nu tegen. Ze hebben het gerenoveerd en ze vragen nu 500 euro meer per maand dan wat wij betaalden tot een paar maanden geleden. :open_mouth:

1 like

Denk dat veel van jullie dit al kennen maar alsnog;

That’s amore in Den Haag is echt een super goede Italiaanse winkel. Wij halen er altijd broodjes, koekjes, crackers ,beleg(bijv spicy salami en mortadella).

Gisteren hebben we een take away maaltijd gehaald daar voor 37,50 voor 2personen. Ieder mag een pasta, een groente, een toetje en je deelt een fles huiswijn. Je kunt kiezen uit zo’n 7 verschillende pasta’s, 4 groentes, 4 toetjes en dan dus rode wijn, witte wijn of rose.

Wij hadden pasta met zalm, pasta carbonara, aubergine met kaas, courgette met kaas, citroentaart, canolli en een fles rode wijn. Voor ons is dit zelfs genoeg voor 2dagen

12 likes

Omg ik kom hier elke maand zo lekker!!

3 likes

Huilen dat ik verhuisd ben en eerst om de hoek van deze tent woonde😭 in coronatijd alle broodjes uitgeprobeerd daar. Mijn favo was met taleggio en die met venkelsalami.

1 like

Wat zijn lekkere traiteurs in Den Haag? Ik vier Oud en Nieuw bij vrienden daar en koken gaat moeilijker gaan.

1 like

Ik vind Eatalia altijd lekker!

2 likes

Ik kreeg gister zelf Zaha Deli aangeraden, is een vegan zaak. Verder durf ik het niet te zeggen

1 like

Op de frederik hendriklaan zitten meerdere zaakjes die goed zijn en ook slagers waar je van alles kan halen.

1 like

Sinds ik €10 (!!!) moest neerleggen voor een bakje van circa 150g rivierkreeftjessalade ga ik nooit meer naar Simon de Vogel op de Fred. Weiger dat echt te betalen voor mediocre eten. Die Libanees die op de Fred zit is trouwens wel een aanrader.

2 likes

Noo dat meen je niet! Dat zou ik ook niet doen idd.
Op de weimarstraat zitten ook leuke zaakjes trouwens. Ik mis Den Haag :pensive:

3 likes

Voor lekkere kaasjes op de borrelplank ga ik graag naar Gransjean. Ze kunnen ook een borrelplank voor je maken.

2 likes

Oooh de Libanees in Mingle Mush is ook super!! Bohica heet die

3 likes

Thats amore voor Italiaans