Heeft iemand tips voor een leuk lunchtentje waar de akoestiek een beetje oké is, dus een rustige sfeer ondanks dat de tent misschien vol zit? Mag klein zijn, eten hoeft niet bijzonder te zijn. Lastige eis I know
Waar in Den Haag?
Uhm ergens in t gebied tussen centrum en Malieveld. Weet niet hoe die wijken heten eerlijk gezegd maar beetje dit stuk?
Kaafi, Pistache of Kafka misschien?
Dank! Kafe Kafka ziet er goed uit
Alles aan de Denneweg is lekker.
Zijn mensen hier toevallig op zoek naar oliebollentips? Want dan kan ik die kraam naast het station op het Anna van Buerenplein (voor mingle mush) van harte aanbevelen! Echt superlekkere bollen, altijd vers en vriendelijke mensen
Morgen ga ik naar Den Haag met de trein en deze tip komt dan heel goed van pas!
Hier op in hakend… In Zoetermeer bij Jongerius Bakker hebben ze echt de lekkerste oliebollen en beignets. Vooral hun monnikenbollen en ananasbeignets zijn echt heerlijk.
Dat idd! Ik haal altijd mijn oliebollen bij jongerius
Volgens mij kun je dit eten of bestellen bij De Resident.
Ik had verwacht dat Koekela het zou hebben, maar kan het niet terug vinden…
(Nu wil ik ook banoffee eten )
Die van de Resident is in ieder geval super lekker!
ik woon nu in het haagse!! waar moet ik vandaag mijn boek lezen terwijl ik een koffie drink?
Ligt er aan waar in het Haagse en hoe lang je er voor onderweg wil zijn, haha.
Ik vind in de Vruchtenbuurt Appels&Peren, Op de Hoek en Loft leuke zaken voor koffie en lezen
oh zien er leuk uit dus ik sla het op! ik woon in bezuidenhout dus dit is wel net het andere uiterste hahaha, maar kom er vast binnenkort
Dan de Theresiastraat. Kan daar niet zo 1,2,3 zaken noemen, maar is wel een leuke straat.
Die kant van Den Haag ken ik voor dat soort zaken niet goed genoeg, dus kan je ook verder niet helpen.
Heee wat leuk, welkom!
In jouw wijk ken ik weinig, eigenlijk alleen koekela maar raad het niet perse aan om lekker je boek te gaan lezen.
Waar ik meestal heen ga met boek voor koffie/bier; bartine, bowie, pompernikkel, bookstor (maar alleen als het rustig is) cafe emma, walter benedict, hartbeach, birdflower, fleurskoffie, john&june’s en kaafi.
Je kunt ook naar Blend One in Voorburg, zal redelijk dichtbij je zijn.
Kaafi, Ief & Ido, café Pomegranate, bij Clarence