Random vraag: maar waar in Den Haag kan je een leuke mand kopen? Ben al de hele winter op zoek naar iets voor de mutsen en handschoenen haha
Ik heb die van mij gewoon bij Xenos gekocht, haha. Misschien zitten er in de Weimarstraat, Piet Heinstraat of Prins Hendrikstraat winkels waar ze hebben wat je zoekt?
Misschien bij de casa?
Kwantum. De fijnste vind ik in gravenzande.
Vrij niche maar als je een rieten mand zoekt hebben ze bij ridders kaashuis leuke (uien)manden.
Waar in den haag eet je het lekkerste taartje? Pluspunten voor een speelhoek voor mn kleuter.
Als je naar de boomhuttenclub gaat (in de boekhorststraat), kan je in ieder geval van je koffie en taartje genieten! Ik ging hier altijd heen met mijn oppaskinderen als ik brak was
Lekkerste taart bij Koekela of Dudok, denk ik?
Cake du fortin! Geen speelhoek helaas.
Bij lunchroom op de hoek hebben ze ook prima taarten en een gigantische speelhoek.
Bartine is leuk en lekker. Xi’an en Tokyo Taiyaki Story zijn vooral lekker.
In de Theresiastraat zitten wat leuke zaken, Bij Mauce bijvoorbeeld
Voor een goed Tapas restaurant raad ik Tapisco aan! Zit tegenover het Voco hotel en wordt ook genoemd op de Michelingids.
Iemand tips voor leuke wijnbar, ontbijt en lunch zaakje? Voor diner zaten we te denken aan ñ, maar als iemand een betere optie heeft hoor ik het ook graag!
Walter Benedict, Dekxels, de Resident, Jamey Bennett.
Voor lunchen zou ik naar Andermanskeuken gaan! Echt een van de weinige plekken vind ik waar je echt heel lekker kunt lunchen
Voor wijnbar: El Bar op het Noordeinde. Is net geopend. Of anders Marius Wijncafé in de Piet Heinstraat.
El Bar ziet er goed uit!
Volgens mij zit het op Den Haag centraal
Spaces?
In de Javastraat zitten er twee (of meer). Geen idee of het daar te betalen is