Hier werk ik
Topplek!
Ooh dat ziet er echt leuk uit! Lijkt me echt een fijne plek om te zitten. Ik ben misschien harstikke kippig, maar zie ik alleen geen openingstijden, weet jij die toevallig?
Zijn er ook niet. In principe kan je daar werken wanneer je zin hebt, al ga je 's nachts. Als flexwerker kan je zelf altijd de voordeur openen dmv een app. De ruimte wordt wel af en toe verhuurd, dus dan kan je niet werken, maar dat is alleen in het weekend of af en toe een doordeweekse avond.
Deze plek gaat wel weg helaas. Ze gaan binnenkort verhuizen naar de boekhorststraat, maar dat zal in een vergelijkbare sfeer zijn.
Thanks! Ik ga er eens goed over nadenken om daar te gaan zitten.
Je kan ook altijd een keertje komen proefwerken.
Heeft iemand een leuk idee voor een high tea niet in Den Haag centrum?
Villa Ockenburgh misschien? Geen idee van de kwaliteit van de high tea maar je kunt er gratis parkeren en leuk wandelen.
Ik heb een keer gehightead bij brasserie berlage, was lekker en naast het kunstmuseum dus kun je ook heen als je wil
High-tea bij Dudok is top!
(grapje lees nu pas het “niet” voor “centrum” in je bericht)
Waar zou je met een groep van 10 lekker en een beetje betaalbaar kunnen eten in Den Haag? Liefst een beetje centraal maar iets meer richting laak kan ook.
Zijn de winkels open met hemelvaartsdag donderdag 9mei?
Geen idee, grote vraag ook. Supermarkten vast wel.
Is dit specifiek aan Den Haag verbonden?
Ik heb een paar winkels opgezocht en die zijn open. Sommige alleen wel vanaf 12 uur
Ik heb gister een eierbal op via kwalitaria. Was lekker maar ik zal het niet iedere keer bestellen. Ik weet niet of kwalitaria specifiek in Den Haag is maar omdat we het hier besproken hebben wil ik het delen.
Ik stuur je even een DM omdat het om kappers gaat die ik niet fijn vond in Loosduinen en vind het lullig om dat hier zo neer te zetten
Hizi vooral niet doen. Het ligt natuurlijk aan de kapper die knipt maar meerdere meh ervaring voor kinderen. En zelf ook niet altijd positief.
Is vruchtenbuurt oke? Ik ging altijd naar kidzkapper.
heeft iemand een aanrader voor een juwelier waar ik een (denk) simpele reparatie kan doen?
Van Wijnen in Scheveningen (Heemraadstraat, vlakbij Badhuisstraat)
Daar heb ik mijn trouwringen gehaald en is idd top!