Iemand die een goede yoga/pilates school weet in het liefste Voorburg? Of net aan t randje in Den Haag
Essential vind ik een fijne yoga school!
Ik vond de pilates lessen bij Kneteman altijd erg fijn, maar dat is dus niet echt een yoga/pilatesschool
Reform atelier?
Thanks iedereen!
Reform atelier heeft nu ook een goeie aanbieding voor de zomer, voor als je het even een paar maanden wilt proberen
Even een tip! Finjal op de Weimarstraat. Het heette voorheen Djebena maar is overgenomen door familie. Echt fucking lekker!!
Oké door deze post ben ik naar Bird Flower gegaan en die halva pistache donut van ze is echt het lekkerste dat ik in tijden heb gegeten
Ik heb zelfs even overwogen mijn kind in te schrijven op de school ernaast, zodat ik iedere ochtend zo’n donut kan halen
In de herenstraat in voorburg zit nu Raimondi, zelfde eigenaar als Villa Rozenrust in Leidschendam. En het is weer top
Top, m’n vriend vroeg meteen wanneer we gaan
Lunch is enkel op zaterdag trouwens!
Nou @Desalnietteplus en ik hebben vandaag de (f)eierbal uit Den Haag op hoor! @kali
Ik vond 'm wel lekker, maar eigenlijk vooral de ragout. Ei was een beetje droog. Dus ik heb eigenlijk liever een eierbal zonder ei erin.
Waar is dit?
Edit: zie het al. Hier ging ik altijd heen toen ik nog bij mijn ouders woonde.
Waar kun je lekker sushi bestellen?
Sushimeisjes, Momiji en Iro sushi
Thanks!
Had besteld bij iro en was echt heeeeerlijk thanks😃
De Landbouw in Wassenaar is echt top als lunchplek. Het eten is lekker en de locatie super mooi. Er is een heel groot terras aan het water met normale tafels maar ook loungeplekken
Nog bedankt hiervoor! Ik ben daar nu al een aantal keer geweest en het is idd top