Heeft iemand een tip voor een kinderschoenenwinkel of winkel waar ze goed meedenken met kindervoetjes in Den Haag of misschien the Mall? Ik ben nu een paar keer bij Nolten in the mall geweest en vond ze daar zo onvriendelijk. Ben ook meer op zoek naar neutrale gympen zoals vans/all stars en dat hebben ze daar weinig.
De loos.
Ik wilde ook deze tippen @Feather
Bestaat al heel lang, mn ouders gingnen er vroeger al met mij heen.
is iemand die NS trams al tegengekomen? vind ze zo grappig hahaha
Ik ga binnenkort met mijn moeder naar Scheveningen. Waar moet ik zijn om âs avonds lekker te eten?
Ik zou naar de haven gaan. En dan Encore, Catch, Callao of Suzie Q kiezen.
Edit: of dat grote nieuwe witte restaurant bij Zwarte Pad. De catering wordt door Andermans Keuken gedaan dus das ook top maar wellicht wat minder gezellig
Café constant (niet aan het strand) of the fat mermaid (wel aan het strand). Ik vond catch echt vergane glorie en qua eten niet zo bijzonder.
Catch by Simonis in de haven? Er zijn volgens mij 3 verschillende Catch haha, ik bedoel die duurdere helemaal aan het eind met sushi enz
Ja die bedoel ik, dat aan het einde maakt het ook geen gezellige plek vond ik om naartoe te wandelen. Maar dat zal schelen als je er bekend bent, ik was er âtoeristâ. Ik vond het echt een gevalletje Instagram VS reality (ook qua service). Vond die kreeftenbak beneden bij de toiletten ook niet echt fris en âsfeervolâ (voor zover dat kan met kreeften in een bak, maar goed een visrestaurantâŠ).
Barbarossa, Café Constant (dit is de grootste aanrader voor mij!), Catch (vind ik zelf nog wel fijn en geen vergane glorie)
De dagvisser is top, heel lekker eten en minder zien en gezien worden dan bijvoorbeeld Catch of Encore (beide ook goed eten, maar vind de sfeer daar echt minder)
De dagvisser is vermoed ik een visrestaurant. En aangezien ik geen vis eet gaat dat âm niet worden.
Dan had ik het er misschien bij moet zetten maar ik eet vanwege allergieën geen vis. Nu zag ik bij de andere aangeraden restaurants nog vis vrije opties maar bij deze tip kon ik dat niet vinden.
Het zal vast niet culinair genoeg zijn, maar wij sturen onze MT leden regelmatig naar dok28 aan de haven, dus wellicht is dat iets?
Het hoeft ook niet culinair. Gewoon gezellig even wat eten (en dus niet alleen vis) is wat mij betreft prima. Dus ik ga je tip even opzoeken.
@McApple Als je geen vis wil dan zou ik idd voor Callao gaan (Peruaans) en anders zit er nog een Italiaan die ook wel oké is; Di Sopra.
Andere vraag; weet iemand een leuke plek om te high tea-en voor 9 personen in het centrum van Den Haag? Het is voor een babyshower en aanstaande moeder is niet meer zo mobiel dus het moet echt in het centrum-centrum zijn want daar woont zij. We hoeven niet een uitgesproken babyshower-thema, een normale high tea is prima. Er is online zo veel dus hoop dat iemand hier ergens een goede ervaring heeft
Ja klopt, maar volgens mij hebben ze ook wel vleesgerechten op de kaart
Gouden Hooft heeft een goeie high tea en anders Anne&Max of Barista Cafe?
Hotel des indes? Of is dat er al te ver?
Scallyâs? Is echt engels