Ik vind lapsang altijd goed.
Ik vond de high tea van restaurant Sophia in het Carlton (hotel) leuk! Was ook met een babyshower en vond het eten heel lekker en uitgebreid. Een beetje rustige/chique sfeer, dus totaal niet hip, maar wel echt leuk!
Ik zou in ieder geval alles rondom centraal vermijden.
Probeerde net van de een naar de andere kant te komen, maar er zijn meerdere demo’s en een festival van de SP. Ben een halfuur onderweg geweest, meteen weer klaar
ja? blijkbaar wordt je daar weggestuurd door de eigenaar wanneer je thee bestelt omdat je dan saai bent volgens vele Google reviews haha
https://www.openmonumentendag.nl/monument/stoomgemaal-haagse-honing/
deze lijkt me heel leuk!
wow goed om te weten! dan ga ik een keer overdag
ik durfde tot nu toe niet
Hahaha! Anders kan je altijd naar de overkant en daar maakt m’n broertje heel lekker eten.
ja daar kom ik wel eens! is top!
Bestaat er een Libanees/Oost-Mediteraans (zoiets als NENI in Amsterdam, mag iets minder fancy) in Den Haag? Mag ook Leiden zijn.
In Den haag zit amier, loopafstand van het station, dat schijnt wel heel lekker te zijn
Shakshuka! En Medi kan ik ook aanraden maar ik weet niet zeker of dat is wat je zoekt, ze koken mediterraans maar niet specifiek alleen oost-mediterraans.
Jaa amier! Ik heb er alleen maar besteld en niet in het restaurant geweest, maar het eten is echt top!
Hoi!
Bestaan Haagse hopjes nog? De echte? Want ze zijn niet meer te koop in elke supermarkt in U die ik heb bezocht (echt een stuk of 10). Online ook niet bij de appie. Is Rademakers failliet?
Jaaaa Medi is zooooo goed
Kom ik weer met de site van Anneke (echt het is geen familie):
Site ziet er uit als Word-Art uit 1999 maar wat ze verkopen is goed.
Ik heb ze laatst gekocht in een Spar (wel in Den Haag dus misschien is het een lokaal ding). Maar als ik online zoek zie ik dat ze bij Jumbo en AH enzo niet leverbaar zijn dus misschien zijn er wel problemen bij Rademaker’s
Hebbie een Sligro-kaart toevallig?
Ik heb ze gister nog gegeten dus ze zijn er idd wel nog. Volgens mij kwamen die van gister van de sligro
Ik wil mijn moeder mee uit lunchen nemen. We gaan vaak samen naar tapisco, maar wil nu iets anders. Weet iemand iets leuks? Mijn moeder houdt van vis en mediterraans. Het liefste in de stad of zeeheldenkwartier.
Ik vind Kinsbergen altijd leuk om te lunchen