Den Haagtopic

Iemand een tip waar je lekker kan brunchen/lunchen met goede koffie? En vooral ook waar je kan reserveren en lekkere taartjes zou helemaal top zijn :stuck_out_tongue:

birdflower is leuk! wel gehorig

2 likes

Cafe Pomegranate!

1 like

@Tokyo en vergeet niet te reserveren

1 like

Vraagje; hebben jullie een tip voor een goed Grieks restaurant? Liefst niet al te vreetschuur. We wonen in de vruchtenbuurt, maar alles binnen de 10-15 km is wel prima.

2 likes

Sirtaki in de Goudenregenstraat.

Hier bestellen wij altijd Grieks en bevalt altijd errug goed. Heb nog niet in het restaurant gegeten, laatst wilde we dat last minute, maar ze zaten vol.

En nog lekker dichtbij ook in de Vruchtenbuurt, haha

6 likes

Haha nou hier kwamen we dus net langs en gaf aanleiding om de vraag hier stellen. (Beetje gedachte zo dicht bij huis kan vast niet goed zijn - slaat ook nergens op natuurlijk)

3 likes

Haha snap de gedachte wel, maar er zitten daar in de buurt echt veel goede restaurants.

Ik heb door jouw vraag nu ook zin in Grieks en vooral in hun tzatziki

2 likes

Greekz aan de haven (Scheveningen)

1 like

Taverna Ouzomezes in een zijstraatje van Noordeinde

3 likes

Knossos in het centrum! Verre van vreetschuur, maar ook soms kleine porties en aan de prijzige kant. Wel heel lekker.

4 likes

Eens ik woon daar heel dichtbij en blijft altijd lekker al jaren! Gewoon een ouderwetse lekkere Griek

4 likes

Ik heb echt weer een top tip al zeg ik het zelf :joy:

Ontbijten bij Central Park in Voorburg. Lunch en diner heeft 1 michelin ster en het ontbijt was echt amazing, je krijgt mega veel en de locatie is ook super

6 likes

Ik heb ook een tip; rans kantine! Het zit op dezelfde plek als de conscious kitchen (al ben ik daar nog niet geweest) en hij heeft elke maand een nieuw menu van 7 gerechten (volledig vega) voor in totaal 20 euro. Ben er gisteren voor het eeret geweest en het was echt top.

1 like

Je bent wel echt een varken als je nu vuurwerk gaat afsteken in de buurt van de explosie.

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

2 likes

Heeft iemand tips voor een kerst menu afhalen? Ik zie echt weinig restaurants waar dat kan

1 like

Wij hebben dat wel eens gedaan bij Catch by Simonis & Encore. Was erg lekker.

In voorburg kan het sowieso ook bij sucre sale

1 like

Ik zag het toevallig gisteren bij Gember (restaurant naast het Fotomuseum). Dan moet je het thuis nog een beetje afmaken dacht ik.
Lunch was echt heel lekker daar trouwens.

2 likes

https://www.voordekunst.nl/projecten/17760-bouw-mee-aan-flora-filmtheater

Echt top als er nog een filmhuis bij komt.

1 like

Waar kan je lekker brunchen? Is voor een verjaardag dus iets chiquers mag ook.