Café pomegranate
Ik wilde net komen vragen wat de leukste bioscoop is in Den Haag! Is dat het filmhuis aan het Spui? Of zijn er nog andere leuke bioscopen?
Ik zou zelf kiezen voor filmhuis of als je popcorn wil Buitenhof. Zijn beide wat kleiner en rustiger. Bij Pathé Spui ervaar ik vaker overlast van andere bezoekers.
Top, thanks! Ga ik even kijken wat waar draait (:
Iemand een goeie tip voor een kapper in Den Haag (het liefst omgeving Scheveningen, maar verder weg is ook oké) voor knippen en blonderen?
Ik moet nodig naar de kapper, maar weet even niet meer waar ik naartoe moet.
Hier heb ik goede ervaringen. Je moet alleen wel vrij vroeg van te voren je afspraak plannen. Overigens Piet Heinstraat en niet in Scheveningen.
https://www.sagethebeautyconcept.nl/
Een kennis gaat naar Studio Stevin en die is daar heel tevreden over.
E Organic Salon in Rijswijk, erg goed in kleuren! Natuurlijk wat verder weg vanuit Scheveningen maar genoeg parkeergelegenheid.
Dankje! Ik ga Studio Stevin uitproberen binnenkort
@KyleRichards jij ook bedankt! Ziet er goed uit, maar voor mij iets te prijzig.
Omdat ik geen auto durf te rijden ben ik op zoek naar een scooter om toch snel overal te zijn. Maar ik heb er echt 0.0 verstand van. Iemand een idee welke aanbieder/dealer een beetje betrouwbaar is?
Nou kom net bij Studio Stevin vandaan en ben super tevreden. Dit gaat mijn nieuwe kapper worden dus dankjewel!
Fijn te horen!
Misschien een beetje een vreemde vraag, maar weet iemand of het klopt dat Populierstraat 7 niet bestaat? Ik kan het op Maps niet zien en ik vermoed dat iemand een verkeerd adres heeft opgegeven. Heb weinig zin om straks helemaal voor niks daarheen te rijden haha
Ik krijg een bestaand adres via Google Maps
Ja alleen op Maps stuurt ie me automatisch naar nummer 10 en zie ik nergens een 7 staan. Ook geen 13, 15, 19 of 25 trouwens.
Links van nummer 5 is een trap naar boven, op de foto zie ik al huisnummer 9 staan, rechts daarvan is dan 7 lijkt mij. Ik ken wel meer van die portieken dat je bovenaan 4 deuren hebt, is ook logisch als daarna weer 15 op straatniveau is.
Ik denk inderdaad dat er dan 4 deuren bovenaan de trap zitten, alhoewel dat op maps eigenlijk niet te zien is. Maar ik ga het vanavond wel zien dan hahaha. Thanks voor je zoekhulp!
Bestaat zover ik weet wel maar doordat het portiek woningen zijn oogt het heel raar qua nummervorming aan de buitenkant
Haha net te laat, was daar gisteren nog omdat mijn dierenarts daar zit. Anders had ik even voor je gekeken
Breuk
Haha nee, Duinoord Maar Breuk ben ik ook wel eens geweest.