Ik was vorige week een nachtje in Den Haag en ik vond het zo leuk! Ik was er nog nooit eerder geweest en vond het echt een leuke stad. De volgende keer ga ik langer.
Ik sliep in het Stayokay hostel in een comfortkamer en dat is best prima. Eigenlijk gewoon een basic hotelkamer met ontbijt erbij, wel een beetje een hard bed.
's Avonds ging ik uit eten bij Dekxels en ohhh alles was zo lekker! Maar mijn favoriet was denk ik het dessert met knapperig suikerbrood, een canelle met chocolade karamelijs en een saus van karamel, vanille en miso. Aanrader! Verder heb ik nog geluncht bij Brood van Bro en dat was ook al zo lekker. Ik had een (halve) amandelcroissant en een milk bun met Mexicaanse pulled chicken, avocado, ingemaakte rode ui en kewpie mayo. Misschien zat er nog wel meer op, maar dat heb ik niet onthouden. In ieder geval super lekker! Oh en de huisgemaakte vlierbloesem limonade was ook lekker en de gefermenteerde appelsap ook haha. Ik heb nog ijs bij Evita Gelato gegeten en dat was ook al lekker! Ik vond het ook leuk dat je gewoon een stenen bakje en ijzeren lepeltje kreeg als je daar je ijsje opat. Ik heb ook een keer geluncht bij Club Vers en dat was echt een aanfluiting haha. Eerst duurde het heel lang voor er iemand kwam, toen had ik binnen maar besteld en uiteindelijk werd m’n bestelling bij de verkeerde tafel bezorgd. Ik had een broodje met ei en avocado besteld en het broodje was zwart geroosterd en het ei was bijna blauw gekookt en zo op het broodje gekwakt. Echt een jammere ervaring, maar kan gebeuren. De rest was in ieder geval heel goed!