Den Haagtopic

ja same :joy:

2 likes

Iemand tips voor een snelle hap voorafgaand aan een concert in Zuiderparktheater? Mag op/rondom de route van Den Haag centraal naar Zuiderpark zijn dus best groot gebied. Burger, lekkere pizza, zoiets. Hoef niet uitgebreid te dineren maar beetje lekker/bijzonder is dan wel weer leuk

Ik vind de Prael altijd leuk

3 likes

Minglemush?

Ik ben op zoek naar een fotograaf in omgeving Den Haag die enigszins spontane familiefoto’s maakt, bij voorkeur op het strand of anders bij ons thuis. Ik vind het leuk om er een paar te kunnen vergelijken, heeft iemand misschien een goede tip? @the.rebel.club volgens mij had jij die vraag ook een tijdje terug, bij wie was jij toen uitgekomen?

Mocht iemand de zoekfunctie gebruiken in de toekomst: ik heb goede ervaring met Jody van Seggelen maar zij is helaas met verlof als ik foto’s wil.

Iemand suggesties voor een leuk restaurant in het centrum van Den Haag om met een vriendin te eten? Het liefst in de buurt van Lange Voorhout of Noordeinde?

We houden van Surinaams/Indonesisch en sushi/Japans maar ik sta open voor alle keukens.

Ik vind ñ te chique, maar het hoeft ook weer niet mega simpel te zijn (bijv. warung mini vind ik weer te simpel). Momoji en Burrata ben ik geweest en vond ik niet fantastisch… een restaurantje zoals By Rem (in de Tasmanstraat) zou perfect zijn maar is voor deze gelegenheid te ver. (Is wel gelijk een tip voor anderen!) Heb het topic doorgezocht maar kan nog niets vinden.

Op de Denneweg zitten veel goede restaurants heb ik gehoord, zelf ben ik daar alleen nog maar bij Walter Benedict geweest en dat vind ik op zich leuk (wel rumoerig).

Proefboutique is misschien ook leuk

1 like

Hier ben ik pas geweest op een vrijdagavond en toen vond ik het heel erg tegenvallen. Lang wachten, bediening was niet goed en vond ze ook erg aan de prijs.

@Hollyhock ik vind Kurk aan de Mallemolen altijd leuk en lekker, maar misschien net te ver van waar je wil. Op de Plaats heb je Jamie Bennett. Verder vind ik Lapsang, Milu en Cafe de Oude Mol ook altijd goed. Tegenover Lapsang heb je ook nog De Twee Heeren en dat vond ik ook erg lekker.

Zelf nog nooit geweest, maar op de Kneuterdijk heb je nog Garuda en Poentjak, allebei Indonesisch.

2 likes

Ik vind sushi bij NOH wel lekker in de prinsestraat

1 like

Dit raad ik echt af. Vergane glorie en smerig restaurant.

1 like

Jaaaaa ik heb het met @Lakshmana gedaan, heel tevreden :heart: wil je best wat foto’s sturen als je me even PM stuurt

2 likes

Lief, zij krijgt zooo veel positieve forum reviews zie ik, dat ik daar helemaal op vertrouw zonder foto’s (wel even portfolio al bekeken) haha! Fijn om te horen dat jullie ook tevreden waren.

2 likes

En @the.rebel.club aahh haha zo lief en leuk om te lezen dit! Als je interesse hebt kunnen we even PM’en of mailen! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja Dekxels op de Denneweg, mijn favoriet! Fusion keuken, altijd lekker en leuke sfeer. Wel op tijd reserveren.

Ja! En die Japanner in dezelfde straat, Denneweg, ook lekker @Hollyhock

1 like

zit er geen naai/fournituren winkel in loosduinen? google vind niets maar ik kan het me toch niet voorstellen dat daar helemaal niet zo’n soort winkel is?

1 like

Zat er wel maar is denk 5 jaar geleden weggegaan uit Loosduinen. Misschien bij de Alfonsdiepenhorst nog iets, ik heb een vaag beeld dat er bij de stomerij dingen lagen.

Er staat een fourniturenkraam op de markt op woensdag. Verder geen echte winkel volgens mij. Dichtstbijzijnde die ik kan bedenken is Domburg op de Thomsonlaan

dankjullie @keekie @Mrs.Fraser! dan ga ik t in mn eigen buurt zoeken.

2 likes

Ik heb het ook nog even aan mn moeder (kleermaakster) gevraagd en die kent best wat zaken in Den Haag, maar kon ook niks bedenken in Loosduinen.

Ze zei wel dat er een goede/grote kraam op de Haagsche Markt staat en ze dacht op dinsdag ook op de Leyweg dat er een goede kraam staat. En verder noemde zij ook Domburg.