lief dat je het hebt gevraagd! verder in den haag weet ik het inderdaad ook wel te vinden, maar moest vandaag in en rondom loosduinen zijn dus dacht een paar vliegen in één klap, maar helaas pindakaas
Ik was vorige week een nachtje in Den Haag en ik vond het zo leuk! Ik was er nog nooit eerder geweest en vond het echt een leuke stad. De volgende keer ga ik langer.
Ik sliep in het Stayokay hostel in een comfortkamer en dat is best prima. Eigenlijk gewoon een basic hotelkamer met ontbijt erbij, wel een beetje een hard bed.
's Avonds ging ik uit eten bij Dekxels en ohhh alles was zo lekker! Maar mijn favoriet was denk ik het dessert met knapperig suikerbrood, een canelle met chocolade karamelijs en een saus van karamel, vanille en miso. Aanrader! Verder heb ik nog geluncht bij Brood van Bro en dat was ook al zo lekker. Ik had een (halve) amandelcroissant en een milk bun met Mexicaanse pulled chicken, avocado, ingemaakte rode ui en kewpie mayo. Misschien zat er nog wel meer op, maar dat heb ik niet onthouden. In ieder geval super lekker! Oh en de huisgemaakte vlierbloesem limonade was ook lekker en de gefermenteerde appelsap ook haha. Ik heb nog ijs bij Evita Gelato gegeten en dat was ook al lekker! Ik vond het ook leuk dat je gewoon een stenen bakje en ijzeren lepeltje kreeg als je daar je ijsje opat. Ik heb ook een keer geluncht bij Club Vers en dat was echt een aanfluiting haha. Eerst duurde het heel lang voor er iemand kwam, toen had ik binnen maar besteld en uiteindelijk werd m’n bestelling bij de verkeerde tafel bezorgd. Ik had een broodje met ei en avocado besteld en het broodje was zwart geroosterd en het ei was bijna blauw gekookt en zo op het broodje gekwakt. Echt een jammere ervaring, maar kan gebeuren. De rest was in ieder geval heel goed!
De zoekfunctie werkt bij mij even niet lekker, maar heeft iemand nog een tip voor een fijn hotel in Den Haag, wil een nacht met mijn partner en kind van 2.
Vorig jaar zouden we al gaan, maar dat ging door omstandigheden uiteindelijk niet door en ik ben vergeten welk hotel ik toen geboekt had haha, kan het op de mail niet meer terugvinden.
Ik vond hotel corona een fijn hotel, zit op Buitenhof, tegenover pathe.
Verder niet bekend met hotels in Den Haag.
Salon van Fagel ben ik afgelopen zomer een keer geweest, vlakbij paleis noordeinde en zit sowieso in een leuke buurt
Ik ben benieuwd naar the collector!
Girlonthemove heeft zelf in DH gewoond en tipt ook hotels: Leuke hotels in Den Haag: 8x overnachten in Den Haag Ik vind haar tips eigenlijk altijd chill.
The Collector, Indigo en Pistache zijn aanraders!
Iemand tips voor winkels waar ze mooie babyspullen verkopen?
Kleding, speelgoed of meubels?
In Voorburg zit in de Herenstraat een speelgoed winkel genaamd Piccolini. Die winkel is echt zo leuk, haal daar altijd alle cadeaus
In de Aert van der Goesstraat zit de Kikkerkoning, daar hebben ze heel veel mooi speelgoed, maar ook mooie hydrofielen bijvoorbeeld.
Zelf nog niet geweest, maar aan mij veel getipt is Beebie Westland in Naaldwijk.
Verder weet ik het niet zo goed, omdat ik zelf vooral veel bij de hema gekocht heb, haha.
Little You is leuk, bij de Fred. Op de weimar heb je stokstaart. Voor speelgoed/boeken naar Vo.orburg idd: In de Wolken is echt een geweldige kinderboekwinkel (leuker dan die op de Piet Hein in DH), Piccoloni en KidKat, leuk speelgoed en ook babyspullen.
Tweedehands: Achtung Baby. Prins Hendrik dacht ik.
Ik vind het trouwens wel jammer dat er in DH of the mall geen grote babywinkel zit. Ik wil gewoon even rondkijken voor dingen als aankleedkussenhoes/luieretui/al die laatste rest dingetjes in een babypark oid. Maar dan moet je dus naar Gouda, Rotterdam of Leiderdorp. Of mis ik dan iets in of rondom Den Haag?
Nee hoor! Heb ik ook gemist. Je had nog Prenatal in Megastores, maar die is weg. Net als Prenatal in de stad. En die in The Mall is niks.
Ik ben de afgelopen maanden vaker naar Gouda geweest dan in de 34 jaar ervoor, puur voor Babypark, haha. En dat alleen omdat er in Den Haag niks is.
Bedankt voor alle tips! Dit zijn inderdaad het soort winkels waar ik naar op zoek ben.
ik ben even allllle kanalen aan het proberen, maar ik zoek per 1 januari (eerder mag ook) een nieuw huisje of kamer in een huis met leuke huisgenoten. in den haag natuurlijk! dus mocht iemand iets weten DM me!!! ![]()
![]()
de stress neemt elke dag toe haha
Heeft iemand al eens bij onda gegeten?
Waar kun je lekker kaasfonduen in Den Haag? Voorburg/scheveningen oid mag ook
Ik hoor veel mensen over De kleine Weimar! Schijnt heel lekker te zijn met een aardige eigenaar. Ze hebben vaak ook aanbiedingen op social deal.
Ja kleine weimar is erg leuk en lekker!
Bistro de Lof op de Breitnerlaan!
weet iemand welke visza(a)k(en) brado verkopen? beetje in centrum/segbroek? ben langs een paar zaken gefietst maar nada, weet dat ze ze op de haagse markt verkopen maar heb niet altijd zin in die drukte.