ja ik heb deze week een superlekker basilicumdrankje gehaald daar
en er zit nu ook een warme pretzelzaakje in, ik had een naturel die was prima maar ze hebben ook gevulde dus die ga ik binnenkort halen
@George wat je ook nog kan doen qua route rondom centrum is de gedempte gracht en naar 2 chinese bakkers, li&u, en in de wagenstraat st anny’s fast food. en vanaf daar doorlopen naar de reshare store op de prinsegracht. de grey space (expo maar ook uitgaansruimte) zit daar ook maar ik weet nooit of die vaste expo’s hebben en overdag open zijn?
dan kan je vanaf daar langs de grote markt en het haagse harrie beeld, en de boekhorststraat in waar nog 2 tweedehands dingen zitten (één rotzooi voor lucky finds en één vintage). oja en zusjes vintage zit daar ook en ik geloof ook reconsider studio (kledingmerk met veel upcycled vintage) ennnn ook studio ceres met vintage meubilair. en ook aan het begin van de boekhorststraat een bloemenwinkel met leuke droogbloemen, een platenzaak, en een winkel met bijzonder behang.
en vanuit de boekhorststraat loop je weer mooi de bierkade op wat een cute kade met gracht is waar horeca zit, als je van speciaalbier houdt moet je naar de paas!
en ja verder over het voorhout wandelen en langs de hofvijver vind ik altijd heel fijn en mooi. qua musea zitten daar ook de gevangenepoort (waar een van die de wit broers opgesloten zat en daarnaast op de plaats aan stukken is gescheurd) en het haags historischmuseum (waar de duim van een van de de wit broers tentoongesteld ligt), het eschermuseum en mauritshuis in de buurt.
ojaaaa sorry laatste maar er is ook een sicke en dure kookwinkel bij de passage in de buurt, misschien vind jij dat wel leuk? oldenhof heet die