Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Hahaha ik had het ook niet door :joy: hopelijk lukt het zo!

2 likes

Haha tnx! Op m’n telefoon lukt het niet, zie die optie niet. Zal het morgen op de browser proberen.

3 likes

Het kan wel alleen bij openbare playlists zie ik, bij mij kan het ook niet bij alle.

3 likes

Ik zie het, dan is dat het! Zo jammer als je een fijne playlist hebt en iemand verandert het dan :sob:

2 likes

Ik ben als klein meisje getrouwd met de buurjongen. Bloemen, een mooi ding in mijn haar en bruidsjurkje… Dat dacht ik dus altijd. Ik zag laatst de foto’s weer, is het gewoon een wit overhemd van m’n vader met een riempje. Echt een deceptie.

67 likes

Als je vanaf een pc op Spotify zit kun je wel gemakkelijk alle liedjes selecteren (ctrl+a) en die naar een andere, zelfgemaakte afspeellijst slepen. Dat zou ook moeten werken bij niet-openbare afspeellijsten.

1 like

Omg kunnen jullie je nog Judith Osbornkleding herinneren? Dat was opeens zo’n hype waar heel BN’erland opeens mee liep. Eigenlijk was het gewoon dure marktkleding, maar als 12-jarige dacht ik dat het wel hip moest zijn :nauseated_face::face_vomiting:
osborn-2-240


osborn

Net zoals die ene man die diamanten kettingen maakte. Die zag je ook in elk roddelblad. Hij is toen failliet gegaan :thinking:

34 likes

Jaaa was dat niet Otazu?

15 likes

Ik ga het morgen meteen proberen, dank je wel!

6 likes

Hahaha ik dacht hier ook aan. Net gekijk gegoogled maar hij verkoopt nog steeds.

5 likes

O heerlijk, ik ga binnenkort nog even kijken of ik die kettingen nog ergens heb liggen. Als 15-jarige helemaal sexy in da club met mn zwarte licht ontvlambare jurkie met van die platte puntschoenen en dan zo een lekkere ‘statement’ ketting erboven.

16 likes

Had je er ook een Samsung ladyphone bij met zo’n Otazu telefoonsieraad eraan?

Ik zorgde tijdens het bellen en sms’en altijd expres dat het sieraad over mijn hand heen viel, zodat iedereen kon zien wat voor prachtig sieraad van een dure ontwerper ik aan mijn telefoon had.

78 likes

Ik was zo zo zo verliefd op deze telefoon

3 likes

Jaaa omg! Ik kon er maar niet op komen!

@Blauwbeertje dit was mn droomtelefoon als kleinere Vaiaan

3 likes

OMG, dit doet me denken aan mijn eerste telefoontje. Ik had de witte, mét diamantjes en het scherm was ook een spiegeltje :heart_eyes: Samen met mijn moeder naar de telefoonwinkel om een (veel te duur) abonnement aan te schaffen omdat ik zelf nog niet oud genoeg was om dit af te sluiten :smiling_face_with_tear: Ahh, ik was zo trots op mijn ladyphone (wtf het concept 'ladyphone ook haha).

images

13 likes

Ik vond Otazu altijd wel mooie oorbellen hebben, die verkoopt hij zo te zien ook nog steeds.

5 likes

Laten we een Otazu revival beginnen

9 likes

Met Otazu moet ik altijd denken aan die top die hij voor Tooske gemaakt had voor de TMF awards, hij werd echt gehyped toen. Was in 2002 blijkbaar maar ik kan er geen goede foto van vinden behalve deze:

Ik zou graag willen zien wat ze eronder aanhad, volgens mij een groene rok of zo?

9 likes

Geen idee, maar ik kwam wel deze foto van Kim Lian tegen:

19 likes

Ik had een poldermodel top van haar. Vond die woordgrap wel leuk :eyes:.

5 likes