Ik heb dit en het is top
Vroeger vond ik mede scholieren die meegebracht brood uit een papieren zakje in plaats van een plastic zakje aten heel fancy. Weet nog steeds niet waar die zakjes te koop waren.
O ja ook zo vaak gezien! Ik wilde ook altijd die keramische pannen want daar bakte niks in aan en ze waren mooi wit.
En ik was ook helemaal verwonderd over hun acties, op een gegeven moment was er een reclame voor een of andere BH en uiteindelijk kon je dan wel 9 (!) BHs voor de prijs van 1 krijgen als je meteen zou bellen!!1!1 Wat een korting, ik was helemaal impressed
In België wordt brood in een soort van papieren zak verpakt. Wel iets ander materiaal de papieren zakken van de supermarkt vroeger.
Oma aan het woord: ik heb dat als kind nog geweten dat er papieren zakken werden gebruikt aan de kassa. Vond ik ook heel fancy, want wij ging naar de Aldi en Colruyt en daar hadden ze geen zakken.
Omg ja je had ook op een gegeven moment een soort van tosti ijzer maar dan voor gerechten en ik wilde het zooooo graag. Volgens mij is dat nog steeds wel mega handig hahaha.
En ook zo een soort nagel stempel apparaar die de mooiste designs op je nagels maakte. Je stopte dan je nagel erin, koos een ontwerp en het kwam dan mega mooi eruit. Heeft iemand dit ooit gehad??
Die nagels kan ik mij niet herinneren, maar volgens mij is dit de tosti-ijzer. Die wou ik ook zo graag als kind. Nou eigenlijk meer het eten.
Haha dat stukje dat die man een hap pizza neemt oeeeh heet heet
I’ve missed this, heb de volle 24 minuten zitten kijken. Zowel de gerechten, ‘klanten’ en presentatie vond ik zeer fascinerend .
Chocoladesigaretten vond ik fakking fancy.
Het zag er zo ‘luxe’ uit, vooral als er heel donker brood in zat
Ik dacht dat dit ontzettend duur en fancy was.
Wij hadden dat nooit dus als je het dan ineens met kerstmis oid bij iemand anders thuis kreeg… omg my little mind was blown.
Blijkbaar kost het (nu) 2.79
Dit dus eigenlijk:
Ik vind Mr T echt geen persoon die dat smakeloze konijnenvoer voor de lol eet
Hahaha jaaaa vienetta, ik dacht ook echt dat dat HEEEL luxe was. Was echt alleen speciaal voor kerst. Tot ik zelf het prijsje in de winkel zag
Wij aten vroeger soms een pastagerecht, maar dat was echt een enkele keer per jaar dus ik dacht dat het heel fancy/duur/moeilijk was. Was wel echt mijn favoriet. Dus als ze mij vroegen wat ik wilde eten op mijn verjaardag zei ik altijd dat. Tot ik op mezelf woonde en mijn moeder om het recept vroeg, supermakkelijk te maken en echt niet exorbitant luxe of duur
Ik vond lasagne altijd heel fancy. Dat aten we niet vaak, omdat het volgens mijn moeder heeeel lang duurde om te maken (met knorr)
En dan wachten bij de oven tot het klaar was. En dan heel hard “PIEP PIEP PIEP” roepen als de oven klaar was
Ah helemaal nostalgie naar al die tell sell ‘kook’dingen kijken als ik ziek was als kind! Kreeg er dan oprecht trek in, ook al was ik dus ziek hahah
@Druppels Tip: de podcast “Makkelijke Eters” over Vianetta. Fascinerend! Zorg wel dat je Vianetta in huis hebt bij het luisteren want ik had er meteen trek in (en het stelde niet teleur )
Ik een broodtrommel en vooral een beker.
Ik kreeg juist plastic zakjes en pakje drinken mee.