“Mama, je hebt een nat hoofd…”
probeert het droog te wrijven
“Hmm… Ik denk toch dat het crèmep is”
Ik heb gewoon een glimhoofd.
“Mama, je hebt een nat hoofd…”
probeert het droog te wrijven
“Hmm… Ik denk toch dat het crèmep is”
Ik heb gewoon een glimhoofd.
Mijn baby van 3 maanden is heel erg zijn stem aan het ontdekken en geluidjes aan het maken dus ik zei iets als:
‘Kan jij al zo goed praten?’
Dochter (bijna 3): ‘Nou ik versta er anders helemaal niks van.’
Mijn zoontje is op een van de manier helemaal in to Tell Sell reclames. Hij probeert mij al de hele dag een multifunctionele scrubber aan te smeren van 69,95 die 1500 trillingen per minuut geeft. Mamma pappa dat moeten we echt kopen! Vervolgens ging het over een tondeuse.
Niet perse een grappige uitspraak maar gewoon overall een leuke situatie:
Ik leg 's avonds altijd kleding klaar voor mijn zoon (5) voor de volgende dag. Altijd op dezelfde plek ook (stoel op zn kamer). Hij houd zich ook heel erg vast aan die regel, als ik het vergeet of ik leg het niet op zn stoel trekt hij ook niks aan. Ik was het vorige week dus een avond vergeten om kleding klaar te leggen maar er hing wel een bodywarmer over zn stoel (zo’n wollen alwero achtig ding). Dus hij komt beneden in zn ondergoed met alleen die bodywarmer aan
“Moet je niet wat meer kleren aan?”
Hij heel droog: “Nee, er lag niks op mijn stoel”.
Dochter van 6: ‘Kunnen wij ook een keer naar First dates?’
Ik: ‘Ik heb toch al verkering met papa? Dat programma is voor mensen die graag verkering willen.’
Dochter: ‘Je kunt het toch ook gewoon uitmaken met papa? Dan kunnen we daar een keertje heen.’
Ik: ‘Maar dan moeten papa en ik uit elkaar gaan hè en ergens anders gaan wonen, dat wil ik helemaal niet.’
Dochter: ‘Dan neem je toch 2 mannen?’
Mijn dochter van 5 roept al tijden dat ze later moeder wil worden en 5 kinderen wil. Een paar weken terug hebben we het gehad over haar geboorte, en dat het voor een vrouw best een beetje pijn doet om een kind te krijgen.
Gisteren zei ze dat ze met een meisje uit haar klas wil trouwen. En of je dan ook kinderen kan krijgen. Ik gaf aan dat dat wel kan, maar dat dat dan wel vaak iets lastiger gaat. Dat vond ze goed, want ze wil juist met een vrouw trouwen omdat ze geen kinderen wil.
“Maar je wilde toch 5 kinderen?”
Zij: “Ja, maar toen wist ik nog niet dat dat pijn doet”
Mijn zoon van bijna 4 gisteren toen we zaten te knuffelen:
‘Mama mag ik iets heel geks zeggen?’
‘Tuurlijk vriend, wat wil je zeggen?’
‘Ik wil met je trouwen’
Hahaha ik scheen vroeger gevraagd te hebben waar die klote vrouwen nou waren toen we in een klooster liepen.
naar je dochter!!
Zoon zegt ‘hoeren’ ipv ‘roeren’, dus gister vroeg ie of iemand z’n yoghurt even wilde ‘hoeren’.
Hahaha ik kom niet meer bij
Ik denk dat dit m’n favo verspreking is
Ik had een verrassing voor mijn zoon(5), dus zeg dat tegen hem, waarop hij reageert: “oh, is er iemand dood?”
Hahaha dat is ook mijn favoriet. De oudste heeft dat jaren gezegd en de twee jongste zeggen het beide ook. Maar ook de garde noemen ze een Hoer en dan wordt het: mam mag ik de hoer aflikken.
Hahahahaha veeg me op
Mijn dochter van 7 heeft verkering met A. A wil 5 kinderen, zegt mijn dochter “nou dat ga ik dus echt niet doen he, 5 kinderen, weet je hoe slecht dat is voor mijn vagina”
Ik tegen kinderen die onder de douche staan:
“Jongens ik ga even naar beneden om te poepen en daarna doen we de douche uit en kom ik jullie afdrogen”
Dochter (7) : “Waarom moet ik weten dat je gaat poepen? Zeg maar gewoon: ik ga even naar de wc. Of nog beter: ik ga even iets voor mezelf doen.”
Ik ben m’n vertrouwen in de volgende generatie kwijt:
Dochter(3) speelde vader en moedertje, zij was de mama: “De papa is werken. De mama heb nie zo’n trek in werken”
(ze heeft het echt niet van mij)
Kind(5) ziet een kangoeroe op tv, en roept mama kijk een kankerkoe…