Dit was cool!!!
Haha, dat vroeg ik me ook af laatst. Vroeger had je posters in elk tijdschrift, maar vraag me af of die dingen überhaupt nog verkocht worden of dat kinderen nu alleen maar op hun telefoon lezen
Nou ja, de speeltjes waren wel 10x cooler
Ik kan me de perzik variant van deze qua smaak nog zooo goed herinneren! Ik wil die lolly’s echt weer haha
Ik weet niet of het al voorbij was gekomen maar zag een post op insta.
Van die prinses slippers
Oh ja en dan per se de halve dag erop willen lopen met je blote voeten en dan de bloedtoevoer in je tenen afremmen omdat je altijd doorschoot
Fun fact ; ik heb als 6 jarige m’n wijsvinger gebroken omdat ik door die schoentjes door m’n enkel ging en tegen de deurpost aanklapte
Viewmasters waren ook fancy. Dat was gewoon ongeveer 3D!
Dat doet me denken aan iets wat ik ook ontzettend fancy vond: een souvenirtje dat je bij de Efteling kon kopen. Het zag eruit als een mini plastic fototoestel, en als je erin keek kon je door een stuk of 10 standaard foto’s van de Efteling heen klikken. Iemand die ik kende had die een, ik heb terwijl ik daar was denk ik wel 1000x die foto’s bekeken. Ik kan er helaas geen plaatje van vinden maar oh wat vond ik dat mooi
Wow jaaa, dat laatste had ik van Blijdorp! Ik voel het geluk gewoon weer
Het leek in mn hoofd hier een beetje op
Ik had zoiets van de voorstelling Disney On Ice, Peter Pan.
Ik kan dat gevoel zo weer oproepen. Ik vond het ZO magisch.
Haha ja, dat was gewoon wat over was vanop vakantie dat ik dan meekreeg want thuis dronken we water van de kraan .
In dezelfde categorie, Marlboro Light uit Spanje/Turkije/random vakantieland.
En dan dat ene pakje honderd keer opnieuw vullen want het zag er zoooo cool uit
van die flesjes Evian water was ook tijdelijk ff helemaal hip ofzo?
Ja ik bewaarde zulke flesjes echt maanden (iel) want vond dat echt cool. Dan zei ik ook serieus dat we súper veel flesjes water in het buitenland hadden gekocht want dat was veel lekkerder, terwijl het gewoon kraanwater was en ik m steeds bijvulde
ah haha doet me denken aan die smerige arizona ice tea die ik dan bij de Spar kocht om daarna te kunnen vullen met water, of als hippe vaas in mijn vensterbank te zetten met een gedroogde muffige bruine roos
Jaaaa
Zelf vond ik het niet heel fancy maar een vriendin van mij heeft nog weeeeken uit een flesje van een all inclusive turks hotel gedronken.
(Extra verhaal; een vriendin van mij hervult plastic flesjes en stopt ze in de ijskast. Die ze aan gasten serveert als ze ze water willen bij het eten. Walgelijk vind ik dat. Ze hebben er zelf ook al uit gedronken. ‘We stoppen ze wel in de vaatwasser, hoor!11!!!11’ Zo wordt een plastic flesje toch helemaal niet voldoende gereinigd? Een dopper kopen vindt ze te duur)
Huh zo bizar. Kraanwater is zoveel hygiënischer, gek dat daar blijkbaar een taboe op rust.
Oh dit deed ik ook! .
En @SpeedOfSound boomerangkaartjes , ik had echt een hele verzameling.
Ik had dan de illusie dat voorbijgangers zouden denken dat ik Hermelien was