Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik vond gym echt letterlijk de hel. Ik spijbelde altijd of ik flopte bij alles als ik er wel bij was, toen moest ik uiteindelijk om een voldoende voor gym te halen een werkstuk over de Olympische Spelen schrijven :joy:
Verder zou ik best wel weer eens een weekje terug in de tijd willen gaan, heb de middelbare school wel als een leuke tijd ervaren (maar misschien romantiseer ik het door nostalgie).

Anyway, back on topic!

7 likes

Ik moest vandaag ineens aan Caramac denken!! Voelde me echt de shit als ik dit mocht eten maar volgens mij is het echt mega goedkope troep chocolade

afbeelding

12 likes

Altijd als mijn vader en ik samen in de auto zaten toen ik klein was en we stopten bij het tankstation kreeg ik zo eentje :pleading_face:

10 likes

Mij doet de reep ook denken aan momenten met mijn vader! Volgens mij vond hij deze heel lekker en kocht hij het als excuus om met mij te kunnen ā€˜delen’

1 like

Ik kreeg altijd zwart-wit van hem :pleading_face:

1 like

Ik vond het echt een deceptie :joy: Volgens mij smaakte het een beetje naar witte chocola (aka smaakloos) met ergens ver weg caramel ofzo.

2 likes

Herinnert iemand zich nog ā€˜Schepvla’ van campina? Dat zat in een soort emmer en was een blauwe maandag op de markt ergens begin 2000 en dat vond ik toen zo lekker maar dat is vrij snel weer verdwenen.
Nu google ik het en blijkbaar was er ook een ā€˜Drinkvla’ variant, vloeibare vla :face_vomiting: Dat die geflopt is snap ik dan wel weer.

Ik heb na m’n middelbare school een exchange year op een High School in de VS gedaan. Keek al helemaal uit naar m’n locker en ik kreeg idd zo’n coole, lange locker uit de films. Er zat alleen ook zo’n typisch weird cijferslot op en die dingen waren echt onmogelijk open te krijgen, eerste dagen echt heel vaak iemand moeten vragen om me te helpen :sweat_smile:

Zo een was t:

9 likes

Ik koop er altijd minimaal 6 bij het tanken. Ik vind dit het allerlekkerste van de hele wereld en je hebt het nergens anders

Lang geleden, toen mijn amandelen verwijderd waren, ging slikken heel moeizaam. Toen mengde ik vla met melk en dronk ik het. Drinkvla?! Ik vond het heerlijk en fancy en heb het tot grote ergernis van mijn moeder (want de melk was voor in haar thee en niet in mijn vla) nog vƔƔk gedronken.

1 like

Aaah cute, misschien ga ik er binnenkort ook wel eentje meenemen als ik het zie liggen! Ben benieuwd

Kan je het niet ergens in bulk online bestellen? Vast goedkoper dan 6 stuks bij een tankstation

Zo cool! :grin: En dat slot ziet er idd onmogelijk uit, haha.

Het is ook te koop bij de Kruidvat. Ik vind Caramac ook nog altijd lekker. :heart:

Dat dacht ik me idd ook te herinneren maar bij de kruidvats waar ik kom hebben ze ze niet meer

Deze waren standaard op mijn middelbare school voor de verbouwing dan. Nu hebben ze pasjes. Wat was het ook alweer rondje met de klok mee tot eerste cijfer rondje tegen in tot tweede cijfer en dan een heel rondje met de klok mee of zo? Als ik mijn kluis nog vind dan krijg ik hem denk ik nog wel open weet het nummer van de kluis zelf alleen niet meer.

Edit: En absoluut niet tussendoor loslaten heel vervelend was dat toen ik na 5 jaar een nieuwe kreeg en het slot langer vast moest houden dan ik gewend was.

4 likes

Hahahaha welkom Twin… ik vind ze ook heerlijk en Kruidvat verkoopt ze idd niet meer. Ik had caramac gemaild om te vragen waar ze nu te koop waren. Hun antwoord bij het Kruidvat… nee daarom mail ik ook… maar toen stuurde ze er 3 op. Maar ik heb ze gevonden bij de makro in dozen :drooling_face:

1 like

Ze verkopen ze trouwens ook bij Jamin!

Ik vind ze ook zo lekker🄰 vroeger hadden ze ze ook altijd op de manege. At er altijd een na mn paardrijles toen haha.

2 likes

Whaha van je uitleg raak ik alweer in de war :sweat_smile: gelukkig is er zelfs een wiki-how pagina van dus het ligt niet aan ons! https://www.wikihow.com/Open-Your-

1 like

Bij ons heeft Ah to Go ze sinds kort. Was heel blij toen ik die weer zag, haha. Misschien daar een optie?

1 like

48-30-15 dacht ik zelf dat ik had maar kan ook verkeerd zijn