Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Wat grappig! Daar ken ik ze niet van, maar toen ik aan het googlen was op een plaatje kwam ik echt heeeel veeeel dingen met die afbeeldingen tegen dus het verbaast me niet.

1 like

Ik nam mijn diddle map ook mee op vakantie naar frankrijk en dan kon ik daar ruilen met camping vriendinnetjes haha. Eigenlijk best koel dat zo’n trend dan door het hele land heerst en iedereen afzonderlijk bedenkt dat je zo’n map dan op vakantie meeneemt :joy:

5 likes

Ik mis het om jong te zijn en zo veel plezier te hebben met wat velletjes papier :sob:

17 likes

Ja Pucca! Ik wist nou nooit of ze nou alleen een mond had of een neus. Als het een neus is, is het zo’n ander gezicht dan dat het een schattig mondje is :joy:

3 likes

Het is haar mond!

3 likes
Mijn Diddl map gooi ik nooooit weg

Alle kladblokken en andere merch heb ik een paar jaar terug wel nog op MP verkocht, zijn blijkbaar nog genoeg mensen die dat willen kopen.

35 likes

Oh jaaa je had ook van die geurblaadjes, pizza of bloemen haha

2 likes

Die pizza rook zo niet naar pizza. Niemand wilde die ook ruilen :joy:

1 like

Je was pas helemaal popijopie als je een diddle poppetje en forever friends goed kon natekeken. Zo vanuit het hoekje van je agenda enzo.

12 likes

afbeelding

Waar ik net random aan moest denken was frufoo, vond dat zo’n geweldig toetje :heart_eyes: helaas worden ze niet meer gemaakt lees ik op internet.

46 likes

Ojaaa zo leuk! Die was ik helemaal vergeten

2 likes

Ik voelde me vroeger zoooooo fancy als ik met vriendinnen de stad in ging en bij de xenos thee kocht met ~* groene appel *~ smaak haha :smile: (rip de oude verpakkingen tho)

11 likes

Dit was in mijn beleving heel speciaal en duur snoep

En dit was echt cool in de pauze op de basisschool

21 likes

Ik heb echt een dirty mind, hoe dat fruit erop staat afgebeeld. :joy:

61 likes

Nee maar je hebt gelijk, ik vind het behoorlijk duidelijke innuendos whahahah, wtf!!! Dit is me ook echt nooit opgevallen, ik kijk nooit naar verpakkingen, ik eet gewoon :joy:

8 likes

Hahaha woooow dit was mij ook nooit opgevallen, maar het is echt niet te missen inderdaad :sweat_smile:

6 likes

En @soleado haha was mij vroeger ook nooit opgevallen.

Die peer kijkt ook zo smerig erbij haha

5 likes

Die cakejes zijn nog steeds heel chill. Als ik ze bij m’n ouders zie liggen prop ik er altijd wel eentje in m’n mond.

Dit was bij ons op de basisschool heel cool

24 likes

Zo die peer geniet echt van zijn/haar leven, maar die kersen en de sinaasappel kunnen ook niet wachten :joy: :joy:
Ga echt stuk hier wtf MAOM.
De enige die t niet echt naar de zin heeft is de aardbei.

5 likes

Oooh jaa dat was echt de beste traktatie

2 likes