Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Laten we een Otazu revival beginnen

9 likes

Met Otazu moet ik altijd denken aan die top die hij voor Tooske gemaakt had voor de TMF awards, hij werd echt gehyped toen. Was in 2002 blijkbaar maar ik kan er geen goede foto van vinden behalve deze:

Ik zou graag willen zien wat ze eronder aanhad, volgens mij een groene rok of zo?

9 likes

Geen idee, maar ik kwam wel deze foto van Kim Lian tegen:

19 likes

Ik had een poldermodel top van haar. Vond die woordgrap wel leuk :eyes:.

5 likes

Bedankt hiervoor :pray: :joy:
Is dit ook Otazu?

Ik kwam ook veel fashion pareltjes tegen bij het zoeken naar die foto.

Stail & Fasjun bij de TMF awards

Geen foto’s van mannen want die waren saai

28 likes

Haha wow wat waren die awards leeeeeelijk

11 likes

haha zou Sita ze nog op de kast hebben staan?

1 like

Ik mis die TMF/MTV tijd wel echt, dat je gewoon thuiskwam van school en ging wachten tot je favoriete videoclip voorbijkwam. Het was opzich best fancy en je leerde dat geduld werd beloont. Nu kan je alles in 1 keer opzoeken.
Ik zoek mijn wandelstok…

89 likes

Denk dat dat de enige award is die ze ooit heeft gewonnen dus gok van wel

5 likes

nou het waren er sowieso al drie in 2002 blijkbaar :stuck_out_tongue:

4 likes

Leuke tijden! Nam die clips graag op op mijn recorder

6 likes

Dat haar haha. Ik was vroeger enorm fan van haar, maar heb m’n hele jeugd gedacht dat ze Kimbi-Jan heette :joy: Ik schreef dat ook zo op de doosjes van m’n cassettebandjes :joy:

42 likes

Haar oorbel zegt Birgit

13 likes

Denk dat ze alleen die versie in oorbel hadden

Groetjes,

image

5 likes

Haha thanks, nu ging ik met m’n brakke bek op Bridget’s oor inzoomen :sweat_smile:

4 likes

Jaa huiswerk maken met TMF aan. De tieners van nu weten niet wat ze missen

11 likes

Hoor meteen dat vreselijke gegil weer van haar. ‘WELKOOOM BIJ DE KIIIIIIIDS TOP TWINTUUUUUUUUUUUGGGGGG!!! SHE’S A TIENEEEJDGE SUPERSTAWRRR’ :cry:

15 likes

Vind dat Birgit en Huismuts net zusjes hadden kunnen zijn

Ik vond een kartelschaar echt zoiets magisch als kind. Wij hadden die thuis niet, dus dan ging ik dat nadoen met een gewone schaar, maar dat leek natuurlijk nergens op.

66 likes

Ik vond die ponstempeltjes geweldig. Ik kon daar op de kinderdagverblijf de hele tijd bezig zijn met vlindertjes ponsen.

15 likes