Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik vind dit nog steeds fancy:

En moest (door de discussie over fietsnelheden in het Durf te vragen-topic) opeens terugdenken aan hoe ontzettend blij ik vroeger met mijn fietscomputer was (waarvan ik me afvraag of die überhaupt ooit gewerkt heeft). Volgens mij had ik zoiets

afbeelding

24 likes

Ik zag hierboven die foto van Bridget op zo’n opblaasbare stoel. Dat was ook zo mega hip vroeger. Kan me even niet herinneren of ik er echt een had of dat ik het zo graag wilde en niet kreeg en dat dit een valse herinnering is :smiling_face_with_tear:

24 likes

Oh ja dit had ik ook, zo een als die linker! En ik vond dit plaatje met matchende telefoonhouder, ook heel fancy :smiling_face_with_tear:

36 likes

Amazing haha

4 likes

Hahaha ik had die telefoonhouder, echt super fancy voor m’n nokia 3310
En ik had een opblaasbare poef met veertjes er in van de expo (sowieso kwam m’n halve inboedel van de expo destijds)

4 likes

Ik had een kleine roze die ik gebruikte voor mijn Barbie. Zag jaren later een oranje opblaasbare bank op een Koninginnedagsmarkt. Nog steeds spijt dat ik het niet had gekocht.

5 likes

Oooh de expo :pleading_face:

8 likes

Het deed me ook weer even denken aan deze
image

35 likes

Mijn vriend had bij de Hema zo’n eierverfding gekocht. Nou was nog steeds zo’n deceptie als in mijn jeugd. Nou ja wat de verf betreft. Is van die superslecht gepigmenteerde verf die geen kleur maar hoogstens een waasje afgeeft.

9 likes

Blijkbaar werkt het beter met acrylverf of nagellak (?). Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen in elk geval.

6 likes

Omg ik ruik die dingen gewoon weer als ik dit zie

6 likes

Als ik ziek was als kind, keek ik vaak tommy teleshopping. En de magic bullet leek mij echt geweldig om te hebben.

54 likes

Ze hadden volgens mij opgegeven moment gekleurde ringen, dat je om zo’n bekertje kon draaien. Zo wist iedereen wel drankje van haar/hem/hen was. Leek mij echt ideaal ook al had ik nooit dat probleem.

13 likes

De party ringen!!! Ik wilde vorige jaar een magic bullet voor kerst vragen, maar was een beetje teleurgesteld dat ik nergens die ringen kon vinden dus heb maar een gewone blender gevraagd.

3 likes

Ik heb dit en het is top

6 likes

Vroeger vond ik mede scholieren die meegebracht brood uit een papieren zakje in plaats van een plastic zakje aten heel fancy. Weet nog steeds niet waar die zakjes te koop waren.

5 likes

O ja ook zo vaak gezien! Ik wilde ook altijd die keramische pannen want daar bakte niks in aan en ze waren mooi wit.
En ik was ook helemaal verwonderd over hun acties, op een gegeven moment was er een reclame voor een of andere BH en uiteindelijk kon je dan wel 9 (!) BHs voor de prijs van 1 krijgen als je meteen zou bellen!!1!1 Wat een korting, ik was helemaal impressed

7 likes

In België wordt brood in een soort van papieren zak verpakt. Wel iets ander materiaal de papieren zakken van de supermarkt vroeger.
Oma aan het woord: ik heb dat als kind nog geweten dat er papieren zakken werden gebruikt aan de kassa. Vond ik ook heel fancy, want wij ging naar de Aldi en Colruyt en daar hadden ze geen zakken.

2 likes

Omg ja je had ook op een gegeven moment een soort van tosti ijzer maar dan voor gerechten en ik wilde het zooooo graag. Volgens mij is dat nog steeds wel mega handig hahaha.

En ook zo een soort nagel stempel apparaar die de mooiste designs op je nagels maakte. Je stopte dan je nagel erin, koos een ontwerp en het kwam dan mega mooi eruit. Heeft iemand dit ooit gehad??

6 likes

Die nagels kan ik mij niet herinneren, maar volgens mij is dit de tosti-ijzer. Die wou ik ook zo graag als kind. Nou eigenlijk meer het eten.

10 likes