Haha dat stukje dat die man een hap pizza neemt oeeeh heet heet
Iāve missed this, heb de volle 24 minuten zitten kijken. Zowel de gerechten, āklantenā en presentatie vond ik zeer fascinerend .
Chocoladesigaretten vond ik fakking fancy.
Het zag er zo āluxeā uit, vooral als er heel donker brood in zat
Ik dacht dat dit ontzettend duur en fancy was.
Wij hadden dat nooit dus als je het dan ineens met kerstmis oid bij iemand anders thuis kreeg⦠omg my little mind was blown.
Blijkbaar kost het (nu) 2.79
Dit dus eigenlijk:
Ik vind Mr T echt geen persoon die dat smakeloze konijnenvoer voor de lol eet
Hahaha jaaaa vienetta, ik dacht ook echt dat dat HEEEL luxe was. Was echt alleen speciaal voor kerst. Tot ik zelf het prijsje in de winkel zag
Wij aten vroeger soms een pastagerecht, maar dat was echt een enkele keer per jaar dus ik dacht dat het heel fancy/duur/moeilijk was. Was wel echt mijn favoriet. Dus als ze mij vroegen wat ik wilde eten op mijn verjaardag zei ik altijd dat. Tot ik op mezelf woonde en mijn moeder om het recept vroeg, supermakkelijk te maken en echt niet exorbitant luxe of duur
Ik vond lasagne altijd heel fancy. Dat aten we niet vaak, omdat het volgens mijn moeder heeeel lang duurde om te maken (met knorr)
En dan wachten bij de oven tot het klaar was. En dan heel hard āPIEP PIEP PIEPā roepen als de oven klaar was
Ah helemaal nostalgie naar al die tell sell ākookādingen kijken als ik ziek was als kind! Kreeg er dan oprecht trek in, ook al was ik dus ziek hahah
@Druppels Tip: de podcast āMakkelijke Etersā over Vianetta. Fascinerend! Zorg wel dat je Vianetta in huis hebt bij het luisteren want ik had er meteen trek in (en het stelde niet teleur )
Ik een broodtrommel en vooral een beker.
Ik kreeg juist plastic zakjes en pakje drinken mee.
OMG ik keek een filmpje over Lego en diegene had het over Ello. Volgens mij heb ik die dingen ook nog gehad? Was geen drol aan natuurlijk
Fancy is niet echt het woord, maar van die ringen die gif bleken te bevatten dat dan discreet in iemands glas werd gedropt vond ik wel erg intrigerend en vernuftig.
Ik ben ze tot nu toe ook veel minder tegengekomen in mijn leven dan je zou vermoeden op basis van films en boeken
Ik vond zulke kettingen met daarin een portretfoto vreselijk fascinerend en chic en iets voor rijke mensen vroeger. Wilde dat echt zo graag hebben.

Dat stukje over trouwen herken ik wel! Ik droomde vroeger echt van een fancy bruiloft. Nu hoeft het van mij eigenlijk helemaal niet meer. Over een paar weken gaan wij dus voor zoān gratis geregistreerd partnerschap omdat we wat dingen geregeld willen hebben voor ons kind. Mijn familie maakt er een heel ding van en ik merk dat ik het alleen maar irritant vind.
Ik had het juist andersom. Ik heb nooit de droom gehad om te trouwen of gedroomd van mijn bruiloft. Boeide me niet. Ik houd ook niet van in het middelpunt staan. Totdat we zelf onze dag gingen plannen, en het onverwachts een stuk groter werd. Vond ik echt heel leuk eigenlijk, niet verwacht. Wilde eerst juist idd stadhuis met een lunch ofzo. Juist leuk om iedereen uit mn leven eens bij elkaar te zien en te vieren.
Maar er is geen goed of fout, je moet doen wat je zelf leuk vindt en ook vooral wat je financieel kwijt wil. Stadhuis had ik wss alsnog heel leuk gevonden.
Edit: @Chesirecat ik vind het altijd echt zo stom als vrienden of familie kritiek hebben op zo een persoonlijke keuze. Geef lekker zelf een duur feest dan.
Ja, ik! Werkte voor geen meter
Ik had ook zoān witte pan, alles bleef er in plakken.
In de nacht wakker zijn
precies, nu verafschuw ik het als ik nachtdiensten heb.