Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Aaah ja! En al helemaal met oud en nieuw, als je na een dutje wakker werd gemaakt om vuurwerk te kijken.

3 likes

Ik vond een creditcard altijd heel fancy klinken, alsof je dan heeel rijk was ofzo

33 likes

Blauwe enveloppen vond ik er zonder context ook fakking fancy uitzien.

13 likes

Meetings op werk. Het leek me fantastisch om de hele dag te vergaderen……

11 likes

Niet echt realiteit

Eten verzinnen elke dag vond ik ook zo’n tof vooruitzicht.

15 likes

Dat is echt een van de grootste teleurstellingen van volwassen worden.

48 likes

Oh nee ik ben echt nog vaak blij dat ik dat tegenwoordig zelf mag beslissen.

14 likes

@LaPetiteRobeNoire Idem, alles beter dan elke dag avg eten met platgekookte aardappels, een droog stuk vlees en smaakloze groenten.

10 likes

Laatst met mijn kinderen had ik het erover dat het voor hen nu vrij normaal is dat ik allerlei snoep enzo koop maar dat dat bij mij vroeger niet zo was (ja oma vertelt hahaha). En toen moest ik ineens aan 2 dingen denken die ik fancy vond:

Timon en Pumba ijs met insecten
93298208-05F7-44C5-BB9E-C830111137AE

Milky way met crispy balletjes er in. Dus geen crispy rolls maar echt kleine stukjes. Hier kon ik geen afbeelding van vinden maar weet iemand wat ik bedoel/kent iemand deze nog?

32 likes

Dit ijs was geweldig, ik vond het fantastisch om zoveel mogelijk insectensnoepjes te vinden in het ijsje. De milky way met balletjes ken ik niet :frowning:

7 likes

Je vergeet het Timon en Pumba ijs met knetters!!! Waren echt mijn favo ijsjes, mis ze nog steeds

19 likes

En dan je mond openhouden om het geknetter te horen

9 likes

Die hadden we niet omdat ik die niet lustte. Mijn beste vriendin was wel helemaal gek op die knetter ijsjes!

Jaaaa ik heb het hier zo vaak over maar mijn man kent dit dus niet haha kan deze joy nooit delen :stuck_out_tongue:

Je had ook van die lollies van spice girls met tattoos van hun ofzo? Die waren ook lekker.

6 likes

Ja die spice girl lollies weet ik nog zo goed!!! Ik mis ze

2 likes

image
Deze bedoel je volgens mij? Die vond ik ook heel lekker.

Ik denk wel als ik dit nu weer allemaal zou eten dat ik het echt matig vindt. Laatst proefde ik weer zo’n lolly die je in knetterkauwgom kon dippen en dat was een teleurstelling, terwijl ik die vroeger heel lekker vond. Meestal is het in je gedachte beter :laughing:

30 likes

Jaaa welke smaak was dat eigenlijk? Ik at die ook bij de vleet, om plaatjes te sparen (die zaten erbij toch)? Al mn zakgeld werd er aan besteed

1 like

Volgens mij perzik!

5 likes

Weet niet of ze al eerder gepost zijn, maar dit vond ik vroeger fantastisch. Ik had ze volgens mij zelf nooit, maar wilde ze zooo graag

29 likes

Jaaa, ik had ze wel! In het mintgroen en ik vond ze zo mooi en leuk om te dragen.

Ik had doorgaans zelden hippe dingen, maar deze sandalen had ik. Zijn volgens mij wel sandalen van begin jaren '90.

1 like