Ja omg ik herrinner die mij zo goed haha
Jaa die waren zo lekker. Knetterde ook veel en hard voor mijn gevoel. Je hebt nu kaktus ijsjes waarbij de bovenkant knettert maar heel laf. En de bovenkant smaakt naar kinderkauwgom.
Ik vond die Spice Girl lollies eigenlijk zo vies met die kauwgom erin ook. Maarja als diehard fan kocht ik ze van mān zakgeld voor de sticker die erin zat. Vond laatst een plakboek waar ze allemaal in zaten en uitgeknipte plaatjes van tijdschriften haha.
Ik was als kind echt obsessed met badparels, lekker uitknijpen en daarna een beetje met dat glibberige velletje spelen. Dolfijnen waren altijd mān favo. Volgens mij kan je het nu ook nergens meer kopen?
Ik had helemaal niks met de Spice Girls, maar die lollies vond ik zo fucking magisch, dat je foto gewoon zo in een lollie zit, dat ik daardoor wel snapte hoe huge ze waren. Een soort van āJa aardige liedjes, maar ze zitten IN een lollieā¦dat is iconischā
Jawel! Bij Holland&Barrett kwam ik ze laatst tegen. Lekker in bad gespeeld met een schildpad glibber velletje
Edit: volgens mij hadden ze ook dolfijnen
Ik had ze ook in het mintgroen! Was zo verdrietig toen een bandje stuk ging en ik ze niet meer kon dragen.
ik ken deze niet maar zou ze nu best willen
ziet er echt superchill uit
Haha ja fantastisch waren deze. Ik heb ze denk ik ƩƩn of twee jaar geleden nog wel een keer bij de DA gezien!
Omg hahahaha jaa deze ken ik nog ja
Wil je me pijpen
omslaan?
Ik zei het maar wist niet eens wat pijpen was haha
En ook iets van ik ben verliefd op je schoenen ofz toch
Deze sandalen was ik helemaal vergeten, maar had ik ookš®
Rook altijd naar kots in een potje. Mijn broer vond het altijd lekker, dus het stond helaas steevast in de koelkast
Zo ziet het er ook uit hahaha mijn vader eet het vaak
Als ik jou zie krijg ik een stijveā¦
nek
Dat zij een meisje in mijn klas en wij altijd lachen, maar ik snapte er stiekem niks van
Haha oh jaaa die ook!
Ik had als kind een knutseldoos met foam. Er zat een ākaleā haarspeld in die je kon versieren, maar ook twee lege oorbellenhaakjes. En op de doos stond een voorbeeld met driehoekjesoorbellen, met zebraprint zelfs geloof ik. Ik had helemaal geen gaatjes in mān oren, maar als ik groot zou zijn zou ik heel fancy oorbellen van schuimrubber voor mezelf maken. (En ik zoek nu naar een plaatje van zoān jaren negentig-knutseldoos, maar kan alleen recente voorbeelden vinden)
Ohh ik weet precies welke je bedoelt, ik had deze ook hahaha. Met van die dunne vellen foam om uit te knippen enzo toch? Vooral die zebra print deed gelijk een belletje rinkelen. Ik dacht dat het van SES was dus ik heb net gezocht maar ik kan het niet vinden.