Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ja omg ik herrinner die mij zo goed haha

3 likes

Jaa die waren zo lekker. Knetterde ook veel en hard voor mijn gevoel. Je hebt nu kaktus ijsjes waarbij de bovenkant knettert maar heel laf. En de bovenkant smaakt naar kinderkauwgom.

1 like

Ik vond die Spice Girl lollies eigenlijk zo vies met die kauwgom erin ook. Maarja als diehard fan kocht ik ze van m’n zakgeld voor de sticker die erin zat. Vond laatst een plakboek waar ze allemaal in zaten en uitgeknipte plaatjes van tijdschriften haha.

5 likes

Ik was als kind echt obsessed met badparels, lekker uitknijpen en daarna een beetje met dat glibberige velletje spelen. Dolfijnen waren altijd m’n favo. Volgens mij kan je het nu ook nergens meer kopen?

47 likes

Ik had helemaal niks met de Spice Girls, maar die lollies vond ik zo fucking magisch, dat je foto gewoon zo in een lollie zit, dat ik daardoor wel snapte hoe huge ze waren. Een soort van ā€œJa aardige liedjes, maar ze zitten IN een lollie…dat is iconischā€

7 likes

Jawel! Bij Holland&Barrett kwam ik ze laatst tegen. Lekker in bad gespeeld met een schildpad glibber velletje :joy:

Edit: volgens mij hadden ze ook dolfijnen

8 likes

Ik had ze ook in het mintgroen! Was zo verdrietig toen een bandje stuk ging en ik ze niet meer kon dragen.

7 likes

ik ken deze niet maar zou ze nu best willen
ziet er echt superchill uit

3 likes

Haha ja fantastisch waren deze. Ik heb ze denk ik ƩƩn of twee jaar geleden nog wel een keer bij de DA gezien!

2 likes

Omg hahahaha jaa deze ken ik nog ja

4 likes

Wil je me pijpen
omslaan?

Ik zei het maar wist niet eens wat pijpen was haha

7 likes

En ook iets van ik ben verliefd op je schoenen ofz toch

1 like

Deze sandalen was ik helemaal vergeten, maar had ik ook😮

4 likes

:notes: lekkere frisse sandwich spread :notes:

15 likes

Rook altijd naar kots in een potje. Mijn broer vond het altijd lekker, dus het stond helaas steevast in de koelkast

6 likes

Zo ziet het er ook uit hahaha mijn vader eet het vaak

1 like

Als ik jou zie krijg ik een stijve…
nek

Dat zij een meisje in mijn klas en wij altijd lachen, maar ik snapte er stiekem niks van :laughing:

1 like

Haha oh jaaa die ook!

3 likes

Ik had als kind een knutseldoos met foam. Er zat een ā€˜kale’ haarspeld in die je kon versieren, maar ook twee lege oorbellenhaakjes. En op de doos stond een voorbeeld met driehoekjesoorbellen, met zebraprint zelfs geloof ik. Ik had helemaal geen gaatjes in m’n oren, maar als ik groot zou zijn zou ik heel fancy oorbellen van schuimrubber voor mezelf maken. (En ik zoek nu naar een plaatje van zo’n jaren negentig-knutseldoos, maar kan alleen recente voorbeelden vinden)

26 likes

Ohh ik weet precies welke je bedoelt, ik had deze ook hahaha. Met van die dunne vellen foam om uit te knippen enzo toch? Vooral die zebra print deed gelijk een belletje rinkelen. Ik dacht dat het van SES was dus ik heb net gezocht maar ik kan het niet vinden.

5 likes