ohhh wij hadden zo een bril met schelpjes, echt lelijk
Ik zou het echt classy vinden als je badkamers super stijlvol zou opleveren en dan met deze bril.
Die vond ik echt super mooi als kind, net als die met dolfijnen. Wij hadden gewoon een witte, en ik kon niet begrijpen dat je daar voor zou kiezen als ook dit soort exemplaren te krijgen waren.
Ja ik ben toevallig nog bezig met een buitenverblijf voor vaste klant, zal het eens bekijken!
Jaaa ! Als ik weleens in een winkel kwam (bouwmarkt of zo) en ik zag alle verschillende wc-brillen hangen bij het badkamer gedeelte, vond ik die bijzondere altijd zoo gaaf en cool in plaats van al die saaie witte brillen
Ik geloof dat die brillen nog steeds te krijgen zijn. Verschrikkelijk.
Ik vind die wcbrillen zo leuk. Vroeger hadden huizen nog karakter
Een vriendin van mij vroeger had een zachte wcbril
Die vond ik niet fancy trouwens, die met punaises wel
zo vaak mn ouders proberen over te halen om deze wc bril te nemen
nooit gelukt
Ik had toen ik studeerde zo’n bril die als hij dicht was een duikboot raampje was en als je em open deed stonden er onder op de klep en op de brill allemaal vissen. En eigenlijk wil ik nog steeds heel graag zo’n bril. Alleen de meeste die ik nu kan vinden hebben alleen een afbeelding op de klep en aangezien die altijd open staat zie je dat niet.
ik denk dat als mijn kind nu graag zon bril zou willen, ik het misschien wel zou kopen. maakt mij echt niks uit en als zij daardoor een leuke jeugdherinnering heeft…
Zacht?! Was het dan een soort jelly materiaal? Of een soort bont eromheen?
Ja zacht als in, als je erop ging zitten zakte je een beetje in
Het materiaal was plastic, geen fluffy bontje gelukkig hahaha
Maar alsnog echt vies
Neeeee waarom zou je dit willen. Lijkt me zo vies!
Het doet me denken aan zo’n transparant zakje/vormpje met blauwe en transparante vloeistof er in en kleine plastic zeesterren/vissen die daarin drijven waar je in kon knijpen. Waar zag je dat ook alweer, zat dat op kaarten of zo? Dat was toch geen los speelgoed. Volgens mij had je dat ook in hard plastic en dan was het bijvoorbeeld een kandelaar of fotolijst.
Ik was dus wel eens op een verjaardag waar diegene een fluffy bontje om de wc had. Sowieso al vies maar helemaal op zo’n verjaardag waar iedereen op dat ding zit
Dit idee minus de applicaties:
Omg ik vind niet snel dingen vies maar dit vind ik echt heel heel heel erg vies
Ik vind dat kleedje om een pot al goor of zo’n hoesje voor om de bril maar dit slaat alles