Misschien was dat zo’n ‘medische’ wc bril, ik weet dat die wel bestaan voor mensen die niet op een harde bril kunnen zitten. Operatie gehad aan iets bij de billen oid. Maar misschien vond die persoon van jou het gewoon lekker zitten😬
Och ja die toiletbrilmatjes zijn nog steeds in Japan een ding. Snap het niet.
Aah haar vriend was half Japans, zal dat ‘t waarschijnlijk verklaren
Dit is toch geweldig! Wc goals!
Van dat kokosbrood beleg vond ik ook altijd speciaal.
Ook nog nooit gehad nog steeds benieuwd naar.
Wat houdt je tegen om het een keer te kopen?
Niets! Lang niet aan gedacht maar door die boterhamworst moest ik eraan denken.
Binnenkort maar halen.
Oh nee, ik kreeg (en krijg) hier echt helemaal de rillingen van. Was gek op boterhamworst maar met van die kleuren vond ik zo onnatuurlijk (want gewone boterhamworst is wel heeeel natuurlijk) dat ik er echt van ging kokhalzen. Heel ongemakkelijk toen m’n tante speciaal zo’n variant voor me had gehaald toen ik daar ging logeren
Ik draag deze nog steeds elke dag. 20 jaar geleden van m’n oma gekregen en sinds haar overlijden 14 jaar geleden, draag ik hem altijd.
ooh dit kreeg ik altijd aangeboden bij de slager “wil je een vlezeke?” en ik vond dit als kind al zoooo vies dat ik altijd nee zei En de slager was altijd heel verbaasd haha, praktisch alle kinderen wilden dit denk ik. Moet nu ook echt oprecht kokhalzen als ik dit eet, brr
Verkocht jouw slager dat? Ik kreeg altijd een plakje grillworst
Ik woon in België, misschien vandaar? Wij hadden dit met papa chico de clown en later ook van samson en plop. Allemaal even erg
Hier in Nederland lag de Bassie-worst ook altijd vanonder de toonbank te shinen
Mijn ouders gingen dan waarschijnlijk langs een snob slager
Ja je kon er zelfs videobanden bij sparen, Bassie en Adriaan en de huilende professor, never forget
Haha ja en daarom moest ik telkens die vieze worst eten Wilde per se die videobanden.
Wat ik vroeger echt heeeeeel gaaf en bijzonder vond was koopavond.
In het donker lopen en dat alle winkels dan open waren. Heeeeel soms mocht ik er met m’n moeder heen na zwemles op vrijdagavond.
Zo leuk.
Ik vind dit nog steeds heel fancy. Het voelt dan echt alsof je alle tijd hebt om gewoon wat rond te dwalen omdat je toch ‘vrij’ bent in de avond. Love it
oja dit wij gingen dan altijd eten bij de la place in de v&d (waar je uitzicht had over de donkere stad met lampjes), een belegd broodje en een sinaasappel-banaansmoothie en daarna de stad in. ik mocht ook altijd het parkeerkaartje bij me houden, vond ik ook echt superspannend. het leukste vond ik als m’n kleine zusje niet mee mocht omdat het dan voor haar te laat werd, dan voelde ik me echt
groot
en op de terugweg gingen we dan nog door de mcdrive een milkshake halen, ook voor m’n vader en die dronken we thuis op. kan ik nog heel even kind zijn aub