Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Volgende week bij de Kruidvat in de reclame, sla je slag!!

22 likes

omg thanks

4 likes

Ik had dit en gebruikte het als flat voor m’n knuffels/barbies :joy: was echt een leuk ding ja

4 likes

Deze zeep en edt van de DA die mijn moeder had. Ze had ook een soort solid parfum van de Uves Rocher ofzo? Oh en bij de Yves Roches kreeg je ooit een ‘gouden’ kettinkje bij je bestelling en die mocht ik toen hebben. Fan-cy!!!
images (4)
Velours turnpakjes. Chicste outfit ooit.

23 likes

Omg dit. Memory unlocked.
Ik was bij een vriendinnetje thuis die (denk ik) best wel geld hadden. Want ze had altijd merk dingen en gingen altijd op verre reizen haha. En zij had deze idd ook in het fel groen. En haar hele kamer was ook felgroen en ze had zooooveel spullen echt om jaloers op te worden als kind zijnde haha. Zij had ook altijd nici hangetjes en meeega veel diddl spulletjes haha.

4 likes

Nee iets anders! Heb het gevonden: Yes or no! Niet met een G :upside_down_face:

8 likes

Ahaa, ik dacht dat je iets met een C bedoelde :smile:

3 likes

Leuk weetje: dit is dĂ© marketingtruc van Ikea. Ze willen je als kind zo’n leuke ervaring geven, met smalland, alle coole kinderspulllen etc dat je er goede herinneringen aan hebt en dus later zelf ook naar Ikea gaat. Soort van levenslange binding met de Ikea. Iemand die ik ken heeft er stage gelopen op de marketingafdeling haha

38 likes

Al het eten uit pakjes en zakjes. En specifiek alles van Patak’s, dat had echt een mega aantrekkingskracht op mij als kind.

Ik dacht altijd dat m’n ouders het niet wilden kopen omdat het duur is. Maar volgens mijn moeder wou ze ons gewoon gezond en vers laten eten (en toegegeven m’n moeder maakt zelf veel beter currypasta etc.).

12 likes

Aardappelkroketjes.

Wij aten die ook alleen met kerst dus in mijn kinderogen waren die echt heel fancy.

37 likes

download (4)
Jaaa maar dan wel de krokante. Kan je die ĂŒberhaupt nog kopen?

19 likes

Haha dit heb ik met pomme duchesse. Aten we echt alleen met kerst, ik dacht dat het verder ook niet verkrijgbaar was haha.

31 likes

Bij de Makro haal ik deze nog wel eens :ok_hand:t3:

2 likes

Jaaaa aardappeltoefjes haha. Ik koop ze nog standaard met kerst gewoon omdat het erbij hoort. En eigenlijk is die bak ook altijd als eerste op.

7 likes

Ja wel die! Geen idee, nu je het zegt heb ik ze niet gezien in de supermarkt. Zal binnenkort eens bij de Hanos kikken want nu heb ik zin om deze met kerst te eten.

5 likes

Dit zijn toch gewoon basic kroketten die je overal kan vinden. Of ben ik nu te vlaams bezig?

4 likes

Ja ok maar het gaat hier toch om basic zaken die onterecht voor fancy werden aangezien.

Fancy is natuurlijk wel subjectief en geen zwart-wit kwestie :thinking:

4 likes

Wij aten die alleen bij mijn oma en het duurde tot ik volwassen was en zelf boodschappen ging doen tot ik begreep dat het niet per se een oma ding was. Had me gewoon nooit bedacht dat je zoiets ergens anders kon eten dan bij die oma.

5 likes

Yes.
Hier in de supermarkten vind je alleen de versie die @Pearll postte. Die zijn niet krokant. Die ik postte vind je niet zo gemakkelijk in de supermarkt.
En laat me dit gewoon fancy vinden, oke? :sob::sob::sob:

2 likes

Oh wauw, nu snap ik wel waarom Nederlanders zo raar zijn, als er zelfs geen gewone kroketten bestaan.

2 likes