Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ja echt jammer! Maak dan de speeltjes kwalitatief beter en houd ze 2 maanden aan oid. De Amerikaanse Maccie heeft echt leuke speeltjes die er leuk uitzien en eventueel na gebruik weggegeven kunnen worden.

Kijk hoe leuk!

Omg kennelijk hadden ze in Amerika ook een limited edition adult happy meal?!? Jaloers!

4 likes

Klopt, echt waardeloos.

@MACdonalds ik ben zeker pro duurzaamheid. Maar er zitten ook nog regelmatig flut knuffeltjes ofzo in en vraag me af hoe gauw die en de kartonnetjes in de prullenbak belanden.

De oude speeltjes waren soms zo leuk dat ik sommige zo’n 20 jaar later nog heb. Al is dat waarschijnlijk uitzonderlijk.

@Vaiana was echt een teleurstelling dat ze die hier niet hadden.

1 like

De speeltjes zijn wel een beetje apart. Had het leuk gevonden als ze oude speeltjes erin deden. Ze zullen vast een enorme kluis met voorraad hebben hahaha

6 likes

Ze zijn wel een beetje creepy ja met die dubbele ogen.

3 likes

Wooow memory unlocked hoor

4 likes

Deze had ik allemaal! Ik weet nog dat ik toen erg ziek was, toen had mijn moeder de speeltjes als verrassing voor me meegenomen. Was wel later dan '87, ik denk rond '91

2 likes

Zo wat een lettertype ook…

4 likes

Never forget die ene keer dat je alle dalmatiƫrs kon sparen bij je happy meal.

5 likes

Alle 101? :exploding_head:

8 likes

Ja :flushed:

38 likes

Ik herinner mij nu vooral hoe bang ik was voor Ronald mc Donald. :sweat_smile:

10 likes

Wooooow. Dit roept nu ineens een vage herinnering op. Hoeveel mensen zouden ze allemaal hebben gehad?

1 like

Stickers van de Mango!
Op je agenda, je fiets. Ik had zelfs een sticker op mijn laarzen.

2 likes

Ik heb eindelijk kokosbrood gegeten. Lekker maar kwam na 1 hap erachter dat niet vega is.
Niet verwacht bij dit product.

2 likes

Dat is niet zo fancy inderdaad :smile:

4 likes

Is kokosbrood niet vega? Nooit geweten. Wat zit erin?

Ik was ook benieuwd, maar er zit gelatine in en karmijnzuur (dat is van die luizen). Dus niet vlees ofzo, maar wel dierlijke producten

2 likes

Gelatine inderdaad!

Die luizen wist ik niet.

6 likes

Oh my die had ik.:rofl:

4 likes

Het merk Theunisse heeft een biologische variant die vegan is, voor als je het nog eens wil eten.

1 like