Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Bedankt! Die ga ik zoeken.

4 likes

Deze interessante post van bijna 4 jaar terug werd zojuist geliked. Vind ik grappig altijd die random likes op random berichten van jaren geleden :smiley:

2 likes

Haha ik ging nu kijken om welke post dit ging en het is de vraag hoe oud ik ben :joy:
Inmiddels vier jaar ouder :older_woman:

3 likes

Hahah ja even oud als het 5 gulden muntstuk + of - een aantal jaar hahha

1 like

Een scroll-like? Ik heb met mobiel lezen soms dat ik het hartje perongeluk aanklik en dit is een leuke topic om helemaal te lezen :slight_smile:

1 like

Ha ja weet ik, soms zoek ik ook iets op en like ik ook per ongeluk iets van jaren geleden. Maar grappig om te lezen wat je toen postte.

Wat ik trouwens heel fancy vond is als kinderen in zo’n soort karretje achter een fiets zaten. Ik zat altijd voorop/achterop, maar je had ook van die karretjes die achter een fiets hingen. Weet even niet hoe ze heten maar je zit dan helemaal overdekt enzo erin. Net van die minikoetsjes.

9 likes

Oh dat doet me denken aan een ligstuur. Was je echt stoer mee bij ons op de middelbare omdat iedereen een pokke-end naar school moest fietsen.

2 likes

Haha! Doet me ook denken aan zo’n ding voor op je bagagedrager waar je je rugtas op kon zetten zodat je daar niet mee op je rug hoefde te fietsen. Dat was ook voor de nerds :face_with_hand_over_mouth::laughing:
Nu achteraf denk ik alleen maar: hoe handig :weary:

11 likes

Ik had het tegenovergestelde van fancy . Zo’n spin. Hoop elastiek met haken eraan waar je je tas mee vastmaakte op de bagagedrager. Ik snap niet dat ik allebei mn ogen nog heb. Ook geen idee of die dingen nog bestaan.

6 likes

Haha! Echt?! Wat goed :sunglasses: deze generatie heeft het dus wel begrepen :joy: 18-19 jaar geleden (omg ik voel me ineens oud, toen was ik 13-14) werd je bij ons echt uitgelachen daarmee

2 likes

Jaaaa ik ook! Ze bestaan nog hoor. Reuze handig! No shame in my spin game.

4 likes

Ik zag dit en moest aan dit topic denken :grin:

52 likes

Ik vond zo’n tandenstokerdispenser trouwens ook echt heel cool en ik dacht dat ik er later zeker een zou hebben als ik groot was:

Ik heb er nog geen :thinking: maar dat is meer omdat ik tandenstokers vooral gebruik in de badkamer en niet omdat ik hem niet meer leuk vind :sweat_smile:

23 likes

Ik zou zo’n kleurrijke pc meteen kopen als ze die nog maakten. Waarom moet alles saai en zwart zijn tegenwoordig ?

14 likes

De nieuwe iMac is wel weer gekleurd maar helaas niet zo fel als dit. Zou idd meteen een roze kopen

3 likes

Ik was altijd jaloers op huizen waar zo’n affiche aan de ruit hing voor een of ander evenement of eetfestijn. In mijn hoofd hadden die mensen super veel vrienden en een heel sociaal leven. Nu denk ik: No way dat dit aan mijn venster hangt, hebben mensen ook extra reden om binnen te loeren :smiley:

6 likes

Zulke parfumflesjes

49 likes

Vind ik nog steeds fancy :joy:

14 likes

Papieren servetten. Wij hadden vroeger niet eens keukenrol thuis.

4 likes