Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ja en drijfkaarsen!

8 likes

Ja badparels!

4 likes

Liga milkbreak koekjes, jaloers dat ik was wanneer kinderen deze koekjes uit hun tas haalden op school :sweat_smile:

14 likes

Ja hier hetzelfde. Ik kreeg altijd fruit mee behalve op woensdag. Maar dan was het ook een “gezond” koekje met rozijnen er in

5 likes

Die heb ik als kind wel een stiekem gepikt met een vriendinnetje :sob:

5 likes

Breakers

4 likes

zulke asbakken

16 likes

Ooo deze vond ik zoo te gek! Zo lelijk, maar als ik er nu een in de winkel zou vinden, zou ik hem zeker weten meenemen haha

2 likes

Haha deze stond tot vijf jaar geleden bij een vriendin en dan voelde ik me elke keer weer een Uptown girl als ik mijn sigaret daarin weg draaide.

2 likes

Ik vond die asbakken vroeger ook zooo fancy haha, tot ik er achter kwam dat je ze ook gewoon bij action kan kopen

3 likes

Glitter hairspray in je haar

4 likes

Het zal vast al 100x zijn opgenoemd hier maar: zeebanket chocolade :ok_hand:

28 likes

Jaaa en Ferrero Rocher en raffaelo

7 likes

Ik vond het vroeger als kind altijd mega fancy als mensen in een huis woonde met vloerverwarming bij het raam. Zoals dit

Al moet ik zeggen dat ik me ook altijd afvroeg hoevaak daar speelgoed in zou belanden en hoe je dat er weer uitkreeg :smiling_face_with_tear:

42 likes

Bij een forummer zat hier toch een keer een kreeft in ofzo :joy:

7 likes

Klopt :grimacing: en ik kon zelf niet goed zien wat het was dus ik heb hier hulp gevraagd haha

@papierhier ik heb horrengaas aan de onderkant gespijkerd om te voorkomen dat de katten er dingen in kunnen mikken

7 likes

Ik heb dit gehad toen ik nog thuis woonde. Mijn ouders hadden toen een tijdelijk huis voor ons andere huis klaar was. Toen heeft de hond in dat rooster gekotst hahaha. Dat was minder fancy

7 likes

Wij hadden dat maar die roosters kon je er wel uit pakken. Bij mijn opa en oma lagen er altijd pepernoten in haha.

3 likes

heb je foto

8 likes
Kreeft

18739ed7960b7fc034762ec96bfd828f44fcaffe_2_375x500

24 likes