Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Omg memory unlocked haha

4 likes

Ik dacht als kind dat het fancy was als een ander kind zo’n pakje crackers uit zijn broodtrommel tevoorschijn haalde:

Veel fancier dan een boterham met pindakaas.

30 likes

HUIhj9qt1lNqqvKPLRe83Joy
Kinderen die deze táárt meekregen naar school.

43 likes

Aardbei was veel beter :joy:

1 like

OMG net als dat gordeldier van vroeger??? Was zooo blij dat ik die eindelijk kreeg

11 likes

Ik heb dit liedje nog minstens wekelijks in mijn hoofd :sweat_smile:

4 likes

Oooh deze. Mijn vader kreeg vroeger elk jaar de LU-crackertjes in zijn kerstpakket en die hadden we normaal nooit. Eigenlijk geniet ik ook nu nog altijd van die crackertjes :joy:

6 likes

Oh ik koop dit nog steeds niet omdat het te veel voelt als onnodige luxe. Denk dat ik het vanmiddag wel haal (en dat het dan mega tegenvalt)

Net als die twix en m&m schoolkoeken trouwens

2 likes

Lijkt dat op Yes? Dat was m’n crack toen ik dertien was en me opsloot met ElleGirl en nooit meer gezien

16 likes

Dit verkopen ze nog in de Duitse supermarkten!

1 like

Ohhhh lekker ja :heart_eyes:

1 like

Geen idee haha, ik heb ze nooit gehad! Misschien haal ik ze ook wel door elkaar, maar het waren in mijn herinnering in ieder geval gigantische koeken met een u-vormig papiertje eromheen van de Aldi (?). Ik dacht echt dat kinderen die die meekregen superrijk waren.

5 likes

Echt? Ik herinner me vooral nog reclame van Yes nog. Maar ik kreeg dit volgens mij wel eens op de basisschool mee als tussendoortje. Zou nu niet meer in de verantwoorde-tussendoortjes-policy passen :sweat_smile:.

5 likes

“ Hallo Fred, flapdrol!”

3 likes

Van Balconi liggen ze hier ook gewoon bij de Jumbo
Die rolletjes zijn het lekkerst :smile:

4 likes

Bij ons waren er wel eens kinderen die dit trakteerden en ik vond dat altijd best vies. Had een beetje een drank achtig smaakje ofzo.

2 likes

Ja dit, beetje die heel goedkope kirschsmaak of zo. Altijd een deceptie als je een hap nam.

3 likes

Oh hier heb ik zo’n zin in!!!

1 like

Ik was altijd zo jaloers op/ blij met de kinderen die bits zakjes trakteerde in de klas

3 likes

Daarom vind ik die supermarkt tiramisu juist zo lekker :grimacing:

3 likes