Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

hahahahahaha omg wat bizar bedankt hiervoor

7 likes

Haha zoo specifiek maar dit dacht ik vroeger idd ook altijd!

2 likes

Ik vind dit nogsteeds fancy. Als kind vond ik het ook heel fancy als je een losstaande radiator had, niet tegen een muur aan maar voor het glas oid.

8 likes

hahahahha lijkt wel een soort plaats delict zo met die plastic zak

5 likes

Ik bedenk me er ineens een: van dat matte plakband

18 likes

Ohhh ja! Ik heb dat nu ook in huis om die reden haha

1 like

Oh ja daar hadden we een rol van en dat mocht ik dus absoluut niet gebruiken met knutselen. Alleen mijn moeder mocht de mooie plakband aanraken.

4 likes

En die plakte niet eens echt goed!

3 likes

Wij hadden dit ook. Maar waarom was dit? Was het ergens goed voor?

4 likes

Heette dat niet iets met scot tape oid?

Edit: scotch zie ik nu. Ik wilde met boeken kaften ook dat plakband op de hoekjes want ik vond mat plakband mooier :star2:

5 likes

Ik schrijf erop maar t zal wel een andere hoofdfunctionaliteit hebben.

2 likes

Ja volgens mij is het gemarket op ‘onzichtbaarheid’

3 likes

Een carport. Ik had een vriendin en bij haar huis hadden ze dus een carport. Ik vond dat zoo iets luxe.
Nu vind ik het echt foeilelijk :laughing:

13 likes

Ik kan me echt niet herinneren waar we het wel voor gebruikten. Ik denk dat mijn moeder mijn hele kindertijd met 1 rol heeft gedaan.

Of misschien om kerstverlichting op het raam te plakken, zodat het er weer af kon? Dat is het enige wat ik me kan bedenken.

ik ga weer stuk hierom nu

1 like

Ja, volgens mij zou dat matte plakband minder resten achterlaten op het raam.

3 likes

Over kerst gesproken: van die spuit sneeuw voor op de ramen. En dan met rode tape eerst allemaal vakken maken en dan figuren van spuit sneeuw erin. Ik vond dat als kind zo mooi. Nu kan ik alleen maar bedenken wat een kut werk het is om je ramen weer schoon te krijgen. En het is lelijk.

4 likes

Ik dit lijkt mij geweldig om te kunnen!
https://youtube.com/shorts/UkXkfEhSEm4?si=tlFvkUzA7eLqShCn

Maar in mijn herinnering werkten die spuitbussen nooit mee :see_no_evil:

8 likes

Ik dacht als kind dat friet gewoon het fancy woord was voor pa tat. En dat je in het openbaar/bij andere mensen thuis dan ook “netjes” friet moest zeggen.

10 likes

Ik dacht op de basisschool dat kleding van de Hennes en Mauritz fancy was. Alle populaire kindjes droegen dan dezelfde coole jas van de Hennes.

In ons dorp zat geen H&M, dus dan moest je daarvoor extra naar de stad. Ik, als jongste kind in het gezin, droeg vaak afdankertjes. Dat wat wel nieuw was kwam van de Zeeman; daarvan zat er dan wel weer een in ons dorp. :stuck_out_tongue:

4 likes