Ooh ja erg he. Ik vond dat ook allemaal reuze interessant. Maar idd wat @Sobremesa zegt. Dit hoor je nu nooit meer.
Jaa vond ik ook en vooral dat je het van tongen kon overdragen!!! En dan moest je bloedprikken of je het gehad had ofzo. En als je het had en iemand wilde van je drinken zei je niet doen hoor!!
Iig heb ik het gehad en waarschijnlijk opgelopen door tongen op een FRIS feest. ![]()
en @Whitecactus ja en de symptomen waren ook zo raadselachtig dat je veel moest slapen enzo. en het was idd echt een soort baddie ziekte dus gefeliciteerd @lightbox jij was vast cooler dan wij.
ik kende ook mensen die het op de basisschool hadden dus dan vroeg ik me meteen af of ze al gezoend hadden. want ik had dat pas toen ik 15 was ofzo haha
Jawel hoor, alleen niet in onze leeftijdscategorie haha. Meer bij studenten en middelbare scholieren.
Ik ken echt 2 mensen die het dit jaar hebben gekregen en beide zijn er behooooorlijk ziek van geweest. 1 heeft wekenlang in het ziekenhuis gelegen omdat het iets getriggerd had dat mogelijk levensgevaarlijk was ook en de ander zit al maanden in de ziektewet.
Eng pfeiffer
Ja ik ken ook iemand die er al heel lang door uit de running is. Heeft van alles getriggerd in het lijf
Ik vond het heel fancy als mensen kauwgom in huis hadden, dat hadden wij nooit haha!
Jaaa hele stoere babe was ik en nog hoor.
Heb btw ook een koortslip opgelopen door FRIS dus het wordt vetter en vetter
Ik heb het ook heeel lang gehad toen ik 7 ofzo was. Ging maar niet over.
Surprise eieren
mocht die nooit en toen ging voor het eerst met vriendinnen op vakantie en boodschappen doen en toen hadden 1 vriendin en ik precies hetzelfde, we kregen het nooit dus nu wilde we het. (En ieder jaar op vakantie kopen we ze… we zijn in de 30 nu hahaha)
Ik had een jongen in de klas (kleuterklas) die heel vaak een bloedneus in de klas kreeg (zo vaak dat de juf hem soms in de kring liet zitten met een emmer onder zijn kin) en ik vond dat zoooo vet en stoer. Was echt stikjaloers dat ik dat nooit had
Hahaha wat zielig ook, met een emmer
oeh ja of kinderen met gebroken armen
dat wilde ik ook zoooo graag, dat iedereen dan op je gips ging schrijven en tekenen enzo
ik deed ook vaak alsof met verband en een mitella uit de ehbo-doos van mijn moeder (thuis wel hahaha)
oja en toen ik 5 was wilde ik zo graag een bril (want dat vond ik ook cool) dat ik een bril mocht uitzoeken zonder glazen en die heb ik serieus naar school gedragen
Ik wilde altijd een beugel ![]()
Oooh ja een arm in het gips vond ik ook zoooo fascinerend.
In groep 1 kwam er een moeder van een klasgenoot in de klas, zij werkte op de gipskamer en zij kwam toen laten zien hoe je dan gipsverband aanbrengt.
Ik was zo teleurgesteld toen ik niet het proefkonijn mocht zijn waarbij de arm in het gips werd gedaan ![]()
Hahah, ik ook. En een gebroken been met krukken. Ik las vroeger een keer een interview met Katja Schuurman die zei: toen ik jong was wilde ik altijd een beugel en een gebroken been. Toen wist ik dat ik niet de enige was
Wij gingen zelfs altijd beugels ‘maken’ van een paperclip die je uit elkaar draaide en dan in je mond. Vet gevaarlijk en achterlijk haha.
Omg ik had dit zelfs al een keer gepost
Toen ik op mijn 10e een buitenboordbeugel kreeg hoefde ik die alleen ‘s nachts aan maar deed hem toch aan naar school
voelde me dan helemaal zo
hahah omg het kwam me al bekend voor maar ik dacht dat ik gewoon een rare misplaatste deja vu had.
wat vroeger ook echt sick was: een tand door je lip. ik heb hier al eens over gepost ook maar als kind was dat echt een soort noodgeval weet ik nog. oh nee pietje is van de schommel gevallen en heeft een TAND DOOR ZIJN LIP!!! en dan van de een op de andere dag bestond dat ineens niet meer. ik dacht ook altijd dat je tand dan helemaal aan de andere kant van je lip er weer uit kwam
Haha ja ik had hier nooit meer over nagedacht totdat mijn kind laatst een tand door de lip had. En ik dacht: “oh zijn tand zit er dan nog gewoon, gelukkig”
En de volgende gedachte: nu de vraag waar mijn eigen brein zit dat ik hier nu pas achterkom