Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik heb nog steeds een trauma volgens mij. :laughing: Mijn god wat deed mijn hoofd pijn zeg… Ik heb het ook nooit weer gedaan haha. En mijn moeder kon de vlechtjes er ook pas uithalen toen mijn hoofdhuid weer oke was want anders zou ik helemaal sterven van de pijn. :cry:

3 likes

Ik vond de textuur wel lekker, alleen kreeg ik er dikke witte slijm van in mijn mond en dat vond ik echt wel wat minder.

2 likes

Zowel de nagels als de piercing met hanger

What was I thinking

12 likes

Oooo dit doet me denken aan nog iets!
Ik had een tijdje nagelpiercings!! Vet fancy. Vet onhandig ook, maar vet fancy

Nagelpiercing

41 likes

Like voor de verwijzing naar Bad boy Brody de baas van de villa.

1 like

@Bergamot Locooo brad boy brody. Man man man hij is bijna een eigen topic waard. En daarna roepen dat ie expres zo deed. Hij was toen ineens wel slim genoeg om in te zien dat zn gedrag misschien niet zo handig was.

Zo nu kan het weer on-topic, maar ik moest ff mn ei kwijt.

2 likes

Is dit een verwijzing naar De Gouden Kooi? Dat was een debiel programma en psychologisch zeer interessant wat daar gebeurde.

2 likes

Gedaan in Salou. Zo onwijs verbrand, dat als ik nieste het vocht uit mijn hoofdhuid kwam gegutst. Later dubbele longontsteking erbij. Heerlijk.

4 likes

Nee, ex on the beach. Zou je kunnen zien als soortgelijk programma, maar dan met nog dommere mediageile mensen

1 like

Ah wat vreselijk :tired_face:

Ja joh vreselijkste zomer ooit hoewel de reis zelf was lit… in die tijd zeg Muahahhahaha

1 like

Vroeger zat ik wel eens bij een vriendinnetje in de auto en die had van die stickers voor op de ramen. Ik vond dat zo tof… Maar mijn ouders wilden dat niet op hun autoramen :frowning:

4 likes

Ik was jaloers op een kind dat een stapelbed had, maar die dat bed wel moest delen met een sibling. Sowieso vond ik een stapelbed wel gezellig staan in een kleine kamer, lekker knus. Dat een kamer met een broertje of zusje delen als tiener enkele jaren later vaak minder leuk is, omdat je dan meer behoefte hebt aan privacy, daar stond ik niet bij stil. En dat het waarschijnlijk een keuze was i.v.m ruimtegebrek bleek ik toen ook niet door te hebben.

Ik vond schommelstoelen ook wel erg fancy. Lekker schommelend televisie kijken, wie wil dat nou niet?. Dat zo’n stoel vooral in de weg staat wist ik toen nog niet.

12 likes

Ik vond water bij het eten toch wel het toppunt van decadentie en bewijs dat je écht klasse had.
Vooral dat iedereen gewoon standaard een glas water kreeg en die dan al klaar stonden bij het tafeldekken. Wow.
Wij kregen het thuis nooit en werd er ook altijd heel onhandig van bij anderen. Zoals verslikken of het glas heel hard neerzetten omdat ik expres probeerde te doen alsof het voor mij ook heel normaal was om water te drinken bij het eten, daardoor werd ik zelfbewust en ging het altijd mis. Altijd bang om door de mand te vallen!!!

48 likes

Ik kende iemand die heeft hem met 3 “etages” zeg maar. Nou wat wilde ik dat ook graag hebben met m’n broers. Nu denk ik goddank dat ik mijn eigen kamer had😜

2 likes

haha <3

Ah ik krijg echt rillingen bij de gedachte aan dat dat bedeltje ergens aan blijft hangen, en heel je nagel scheurt :open_mouth:

Whaha ik herinner me hierdoor dat ik destijds wel eens een gaatje in mijn nagel gemaakt met een naald! Ik had alleen niks om erin te hangen, dus waarom ik dat deed snap ik niet zo goed :stuck_out_tongue:

1 like
  • nephaar clips (liefst dreads)
  • paarse lokken in mijn haar
  • zo’n plakdiamantje op mijn hoektand (echt why)
6 likes

Kant en klare mihoen vond ik trouwens ook fancy.
Wij kregen dat heel zelden. Uit zon bak en die moest dan in de magnetron.
Was echt genieten als dat op tafel kwam.

1 like