Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Jaaaaaa en toch denk ik dat het vroegah nog grijzer en schuurpapierderig was haha

7 likes

@Zoeva

afbeelding

5 likes

Kan de Vice niet een keer een onderzoek doen wie het ooit heeft bedacht dat scholen dit soort papier zouden aanschaffen of in het algemeen: wie het een goed idee vond dit soort reetschuurpapier op de markt te brengen?

5 likes

Precies dezelfde stoel :rofl:

1 like

Waar ik werk (basisschool) hebben ze nog steeds dit papier. Alleen niet op de meesters en juffen toiletten haha

6 likes

Ik heb geen idee. Geld is sowieso een issue in het onderwijs en er gaan op een dag heel veel rollen er doorheen. Misschien een manier om geld te besparen :woman_shrugging:

Omg echt zielig voor de kinderen. Beter dat jij op de juffenwc kan haha!!
Heb echt trauma’s aan dat papier vreselijk! Pakte ook altijd een flinke prop anders hielp t niet eens. Het absorbeerde inderdaad helemaal niet eens


Edit: ik vroeg aan mijn broertje of we op onze middelbare school (hij zit daar nog op) ook schuurpapier hadden. Want volgens mij hadden we daar ook cheapo papier. Hij zei: ik poep daar bijna nooit dus geen idee. Mannen vegen dus niet af na t plassen? Er zit dus ook geen wc rol bij een urinoir dus eigk wel logisch. Kom ik nu ineens achter.

Ja maar hoe komen ze anders aan die rollen om mee te knutselen dan?

4 likes

Hadden jullie dit soort zeep op de basisschool?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Kinderen die aiki noedels meekregen als lunch op de basisschool. Was ik zoooo jaloers op met mijn saaie bruine boterhammen met kaas. Terwijl ik het nu absurd vind dat je je kind zoiets geeft als maaltijd?

door deze vieze zeepjes en de ranzige toiletten en dat afgrijselijke wc-papier ben ik in mijn basisschoolcarriere welgeteld 2x naar de wc geweest :joy: alleen in de eerste week in groep 1, daarna vond ik het zo goor dat ik nooit meer op school naar de wc ben gegaan :joy:

7 likes

Ik ging altijd als een MF’r met mijn handen over dat ding. En dan alsof ik hem aftrok ofzo :confused:
Nu ik erover nadenk behoorlijk onfris en suggestief


13 likes

Huh, je hield het 8 jaar vol om tussen 8 uur en half 4 niet na de wc te gaan? :open_mouth:

4 likes

Oooja, op die manier kan het natuurlijk wel! Ik bleef altijd over tussen de middag dus had daar niet aan gedacht. Maar dan nog vind ik het knap, ik moet denk ik wel 2 of 3x in 7 uur tijd.

1 like

ho nee dat niet! ik at tussen de middag altijd thuis dus ging dan 's morgens voor school en in de middagpauze thuis! dus eigenlijk 's morgens 3,5 uur en 's middags nog twee uur dat ik niet kon plassen

1 like

Ik heb dat op de middelbare school en het mbo ook nog volgehouden. Ik ging daar echt niet op die vieze wc’s.

1 like

Ik vind het echt aandoenlijk om te lezen wat we allemaal mochten en kregen van onze ouders en hoe gelukkig we daarmee waren.

1 like

En dan met kindertandpasta met glitter


1 like

Ik had een gele die rood werd of andersom
 :two_hearts:

Bubble Joe. Als kinderen dat hadden op zwemles zat ik echt genietend aan die fles te snuiven want zoiets lekkers zou ik nooit kunnen krijgen thuis. En dan met COLAGEUR. Dat was toch wel de lekkerste geur die ooit gemaakt was vond ik als kind.
Wij hadden thuis met zn allen 1 fles, en mijn vader ging zich niet met cola shampoo wassen natuurlijk. Misschien was dat ook onderdeel van de wens, een product speciaal voor jou alleen?
Ik weet nog dat ik voor het eerst cremespoeling kreeg! De allergoedkoopste fles van palmolive. Ik was ZO blij en m’n haar was ZO zacht. Wat een fantastische ervaring was dat.
Wel raar trouwens dat mijn jongste broertje later wel zulke dingen kreeg. Hij had een douchegelfles van monsters en co in de vorm van dat blauwe monster. Mijn ouders waren toen echt veel minder spartaans.

53 likes