Wow ik besef me nu dat ik al jaren geen luchtbed meer heb gezien haha, ik associeer dat zo met m’n jeugd (slaapfeestjes, kamp etc) dat dit plaatje mega veel nostalgie oproept
Ja, vond dat dus ook! Ik had een keer een slaapfeestje en toen moesten we ook een luchtbed meenemen. M’n moeder kwam doodserieus met een luchtbed voor in de zee aanzetten. Nou dat ligt niet best kan ik je vertellen. En iedereen had deze mooie.
Uiteindelijk heeft ze een keer “het echte luchtbed” van achter het dak gehaald, ook met zo’n voetpomp. Mega irritant en lang sta je te springen.
Nu heb ik voor 10 euro zo’n fancy luchtbed gekocht en voor 6 euro een elektrische blazer. Ik voel me helemaal de bom 
TL;DR, koop dat ding! 
Oh dat wegzakken vond ik juist zo fijn altijd, vond mijn luchtbed de eerste twee dagen altijd veel te hard haha. Als ie een beetje slap is dan sliep ik echt als een baby.
@Jauregui als je er een koopt, neem de tweepersoons versie, die ligt nog lekkerder!
Zo’n eiermat was ook verschrikkelijk!
Hahaha ja dat was helemaal een mooi verhaal geweest xD. Gelukkig was m’n moeder niet zo erg.
Mijn vriend herinnert me net aan het bestaan van deze dingen
en nu heb ik hier zooooveel zin in. En nadat de melk op was, het rietje openknippen en de overgebleven balletjes eruit zuigen. Weet iemand of dit nog verkocht wordt?
Jaaa! Ik heb dit twee weken geleden nog gezien bij de Intratuin. Rare plek voor dit soort dingen 
Precies dezelfde als op de foto. Bij de kassa’s lagen ze.
Whaaaat thanks voor de tip!! Ik ga dit echt zsm halen haha ben alleen bang dat het lekkerder is in m’n herinneringen dan dat het daadwerkelijk is 
Ik zag dit serieus afgelopen week bij Zeeman hier in mijn dorp hahah bij het snoep etc. dus misschien dat het daar nog te krijgen is?
Jaa dank je! Ik wist zeker dat ik ze pas had gezien en dankzij jou weet ik weer waar. Kan ik straks rustig slapen. Zeeman idd!
Ooh dit!! En ik kan me ook herinneren dat een soort spray was (in een slagroombus achtige houder) die je aan je melk kon toevoegen wat het een smaakje gaf. Weet iemand wat ik bedoel of hoe het heette? Ik vond dat echt super lekker maar mocht het (bijna) nooit.
Niet exact dit merk, maar ik heb ze ook al meerdere keren bij de Flying tiger gezien!
Ja dat zou dan zogenaamd een milkshake worden maar het smaakte meer naar chemische melk.
Heette dat niet Splash?
O ja gatver! Dat hadden wij ook thuis! Vond het toen mega lekker, maar kan me de zoete weeïge smaak nu nog zo voor de geest halen 
De kauwgom met tattoo. Heel cool die tattoo, maar eigenlijk was de kauwgom heel snel super goor!!
Ik had toen ik voor het eerst make up ging gebruiken ook blauwe mascara. Toen hebben we (vriendinnen en ik) voor de bonte avond allemaal ons haar ‘geverfd’ met mijn mascara. Dus hadden we voor ons spice girls playback optreden allemaal blauwe strepen in ons haar. Iedereen vond ons super cool, want je moest verkleden met wat je bij je had. Dus iedereen vond het echt gaaf dat wij ons haar ineens hadden geverfd. We waren ook totaal niet bezig met hoe we dat er weer uit kregen. Mascara was daarna wel snel op.
Er zijn nog steeds vrouwen die dat dus dragen.
Wel allemaal dezelfde types trouwens: kortpittig kapsel, witte legging en Birkenstocks of ballerina’s met zo’n bandje over de voet.
Niet ik maar mijn jongste dochter: mijn ouders hebben onlangs een best wel oude auto gekocht wegens geen budget genoeg hebben, de klep sluit nog met de sleutel en kun je niet eens van binnen openmaken. Dochter denkt nu dat dat De Toekomst is… zo veilig mama, de achterklep kun je alleen maar opendraaien met een sleutel:laughing: