Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Nu vraag ik me af hoe oud je bent dat je dat bewust hebt meegemaakt!

1 like

Ik heb het gegoogeld, dit was in 1995 dus niet extreem lang geleden toch?

1 like

Oh ik dacht 1988, maar zie dat er tussen 1988 en 1995 een vijfje in munt en briefgeld in omloop was.
Dacht het ook al zelf te herkennen, dus dat klopt dan :stuck_out_tongue:

1 like

Heeeeeeel oud :stuck_out_tongue:

ongeveer even oud als het vijf gulden muntstuk zelf, plus of min een paar jaar :wink:

1 like

Ik kan even geen afbeelding vinden, maar vroeger verkochten ze van die houders waar je je lolly op kon zetten, batterijtje erin en dan draaide je lolly rond. Raar ding eigenlijkšŸ˜…

4 likes

Zoā€™n pop machine?

8 likes

Jaaa die!!

1 like

Ik ging dit kijken en schrok me rot van die muziek hahaha, die zag ik niet aankomen.

2 likes

Ik ken dit niet, maar ik vraag me af waarvoor dit is? Dient dit een doel? Voel me best verward

Niet per se niet fancy, maar goed. In volgens mij groep 5 was een meisje die vertelde dat zij kwart Fries en kwart Frans was en dat vond ik zo cool, was helemaal jaloers. Paar jaar later dacht ik daar ineens aan terug en dacht, wtf ik heb een vader uit Spanje, dat is veel cooler want ik ben dan half ā€œbuitenlandsā€ā€¦ Had ik toen niet door dus. :expressionless: :laughing:

21 likes

haha vind het altijd zo komisch als mensen dit zeggen

13 likes

Hahaha inderdaad, net alsof Friesland ook het buitenland is @Catalina. Zullen mensen ook zeggen dat ze kwart Utrechts zijn? :face_with_monocle:

2 likes

Dan hoef je niet zelf de lolly te bewegen in je mond. Toppunt van luiheid haast haha

2 likes

@instantramen @anon44972210 Hahaha, en ik vond dat super exotisch :sweat_smile:

1 like

Bitterballen bestellen met warme chocodemelk (goeie combi ook)
Uberhaubt uiteten

We hadden het vroeger niet heel breed (geen zieligdoenerij hoor haha), maar daardoor vond ik veel dingen fancy die ik nu eigenlijk helemaal niet fancy vind haha

3 likes

Maar het mooie daarvan vind ik dan ook weer dat je het misschien meer waardeert dan een ander misschien doet. Of denk ik nu te sentimenteel haha :wink:

2 likes

ik ook :joy: mn geluid stond ook keihard

1 like

Nee klopt hoor! Zal het altijd blijven waarderen dus dat vind ik zeker iets moois

Ik weet nog dat dat geluidje als je iets gewonnen had echt door die hele supermarkt heen galmde :joy:


Zulke dispensers voor zeep, shampoo etc

11 likes